Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Vurderer å se denne til helga, men frykter at den ikke er så bra allikevel. Vil gjerne høre andres dom
Hilde Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Den har premiere på fredag, så jeg tror det blir vanskelig å høre noe før det..
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Den har premiere på fredag, så jeg tror det blir vanskelig å høre noe før det.. ← Ja jeg vet men folk kan poste når de har vært på premieren.... Og er det virkelig ingen som har lasta den ned??
Hilde Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Aha, daså Skal se den på fredag selv, så skal si hva jeg synes!
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Aha, daså Skal se den på fredag selv, så skal si hva jeg synes! ← awright!! gleder meg til anmeldelse nå.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Husk å oppdatere her når dere har vært på kino!!
Gjest Hjemmealenegjest Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Har sett den! Var på 14 30 forestillingen i dag! Var nesten like bra som den første, og absolutt severdig! Mye Jack Sparrow og Will Turner, og bare det gjør det jo verdt å se filmen!
Champagnepiken Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 Så den i går kveld, storkoste meg! Johnny Depp er like herlig som alltid...
Gjest Hilde79 Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 Når jeg drar for å se slike filmer så forventer jeg ikke kunst, men underholdning. Det fikk jeg. Jeg syns ikke den var bedre eller verre enn den første, men jeg lo ikke SÅ mye, mulig fordi jeg visste hva jeg ville få denne gangen.
Hilde Skrevet 16. juli 2006 #11 Skrevet 16. juli 2006 Jeg syns ikke den var noe bra.. Nei, jeg forventer heller ikke kunst, men jeg forventer en viss handling. En venninne spurte hva storyen var, og jeg klarte faktisk ikke å fortelle henne det uten å bruke veeeldig mange ord. Dessuten syns jeg karakterene hadde tapt seg og actionscenene var altfor lange og voldsomme. Johnny Depp spiller bra, men han spiller NØYAKTIG likt som forrige gang, han tilfører rollen ingenting. På toppen av det hele er filmen egentlig en laaaaaang trailer for hvordan 3'ern blir. Filmen har rett og slett ingen slutt, den bygger heller opp til at det kommer ENDA en film. En film jeg ikke kommer til å gidde å se på kino..
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. juli 2006 #12 Skrevet 16. juli 2006 Jeg syns ikke den var noe bra.. Nei, jeg forventer heller ikke kunst, men jeg forventer en viss handling. En venninne spurte hva storyen var, og jeg klarte faktisk ikke å fortelle henne det uten å bruke veeeldig mange ord. Dessuten syns jeg karakterene hadde tapt seg og actionscenene var altfor lange og voldsomme. Johnny Depp spiller bra, men han spiller NØYAKTIG likt som forrige gang, han tilfører rollen ingenting. På toppen av det hele er filmen egentlig en laaaaaang trailer for hvordan 3'ern blir. Filmen har rett og slett ingen slutt, den bygger heller opp til at det kommer ENDA en film. En film jeg ikke kommer til å gidde å se på kino.. ← Jeg er delvis enig med det du skriver her, men jeg likte den likevel! Pirater og Johnny Depp - det slår jo ikke feil Jeg synes Jack Sparrow har tapt seg litt - han virket litt tafatt sammenlignet med den første filmen. I tillegg hadde de gitt Will Turner en veldig heltete rolle, slik at han ble å regne som hovedpersonen. Elizabeth Swann på sin side begynner å bli en ganske kul dame. Ellers synes jeg storyen fungerte i begge filmene, selv om den var litt tynn i begge. Dette er jo en type film der stemningen, settingen og kostymene er viktigere enn hvor troverdig handlingen er, så det henger jeg meg ikke opp i.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juli 2006 #13 Skrevet 16. juli 2006 Den har 11-årsgrense. Passer den for store barn?
Gjest Hilde79 Skrevet 16. juli 2006 #14 Skrevet 16. juli 2006 Ellers synes jeg storyen fungerte i begge filmene, selv om den var litt tynn i begge. Dette er jo en type film der stemningen, settingen og kostymene er viktigere enn hvor troverdig handlingen er, så det henger jeg meg ikke opp i. ← Nettopp! Pure entertainment assa! Man velger selv når man sitter på kino eller teater å like det man ser til en viss grad. Kunne sitti med et kritisk blikk og slaktet den totalt, men det gadd jeg virkelig ikke. Fin kveld.
Gjest Hilde79 Skrevet 16. juli 2006 #15 Skrevet 16. juli 2006 Den har 11-årsgrense. Passer den for store barn? ← Passer for alle, spør du meg!
Hilde Skrevet 16. juli 2006 #16 Skrevet 16. juli 2006 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns altså 1'ern var bra, men 2'ern syns jeg var dårlig.. Kanskje hadde jeg for høye forventinger..
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #17 Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes synd på han jånni hvis filmene han er med i er bra, bare fordi han er pen.
Amber Skrevet 16. juli 2006 #18 Skrevet 16. juli 2006 Vel Johnny Depp løfter filmen klart... selv om jeg likte karakteren Jack Sparrow bedre i enern. Syns toern tok for mye av... og så liker jeg IKKE Keira Knightley. For mye vekt ble lagt opå rollen til Orlando Bloom også. Det ble for mye vas syns jeg... Det der med Kraken var litt vel mye for min del, og jeg liker Science Fiction... men grei underholdning, men slutten var så som så. De la for mye opp til at det ble en treer. Og så vil jeg se Jack Sparrow ordne seg dame! Litt klinings og greier... _) I Jonny Depp
SunAndMoon Skrevet 16. juli 2006 #19 Skrevet 16. juli 2006 jeg synes filmen var artig så eventyr! 2,5 timer gikk rimelig fort på kinoen igår kveld... anbefaler deg å se den! tiden fløy.. og ja... man fikk et hint om hva som kommer til å skje i film nr 3 (visste ikke at det ble en film til jeg da..men leste et sted at de har spilt inn 2 & 3 på et halvannet år) helt på slutten. synd filmen sluttet der!
Gjest KA Skrevet 16. juli 2006 #20 Skrevet 16. juli 2006 Jeg syns ikke den var noe bra.. Nei, jeg forventer heller ikke kunst, men jeg forventer en viss handling. En venninne spurte hva storyen var, og jeg klarte faktisk ikke å fortelle henne det uten å bruke veeeldig mange ord. Dessuten syns jeg karakterene hadde tapt seg og actionscenene var altfor lange og voldsomme. Johnny Depp spiller bra, men han spiller NØYAKTIG likt som forrige gang, han tilfører rollen ingenting. På toppen av det hele er filmen egentlig en laaaaaang trailer for hvordan 3'ern blir. Filmen har rett og slett ingen slutt, den bygger heller opp til at det kommer ENDA en film. En film jeg ikke kommer til å gidde å se på kino.. ← Tror nok denne BBC anmelderen er meget enig med deg: http://www.bbc.co.uk/fivelive/entertainment/kermode.shtml Og jeg tror han treffer spikeren på hodet når han sier at Johnny Depp er en fantastisk skuespiller, men han trenger en god regissør. Uten regi blir han ganske platt, og i PotC - DMC blir det for mye oppgulp. Nå har jeg riktignok ikke sett filmen selv enda, men kan forestille meg at dette stemmer rimelig bra. Eller hvis det er en seriøs filmomtale du vil ha, kan du jo alltids spørre en ninja :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå