Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hei! Vurderer å kjøpe meg dusjradio, eller radio til å ha på badet (whatever), den må tåle fukt er det jeg skal frem til Har forhørt meg litt rundt og "alle" forhandlere sier at man da må ha de nye Tivoli radioene som koster "bare " 1 500 kr. Noen her som har kjøpt fra en nettside som er litt billigere? Har kikka litt rundt og det er jo ikke en investering jeg skal gjøre, men bare for gøy! (Hadde plutselig litt for mye penger på kontoen ) Og det er jo en del ute på markedet , så blant annet en med cd spiller til og med. Har noen her noen erfaringer med dette?? xx
Gjest svanemor Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har brukt en helt vanlig liten phillips-radio på badet i tre år nå, den er i bruk hver morgen så jeg kan få med meg nyheter og litt musikk på morgenkvisten. Det er ikke vindu på badet mitt, men radioen har ikke tatt noe skade av fukt eller andre ting. Faktisk har jeg heller aldri trengt å skifte batterier i løpet av de tre årene jeg har hatt den. Det er selvfølgelig ingen "dusjradio" som jeg kan ta med inn i dusjen, men det har jeg da heller ikke bruk for. En gang før det brukte jeg en litt mer "jalla" figur-radio kjøpt på lekebutikk, den tok kvelden etter syv måneder på badet. Det går sikkert helt fint med en vanlig en, bare den er kjøpt hos skikkelig butikk :-)
Grace Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Jeg kjøpte en dusjradio hos my travel.. Tror den kostet 100,- eller noe.
Skravla Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Jeg kjøpte min på saape -- kostet kr 198,- og har en sugekopp så den kan henge på veggen/flisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå