BIRE Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Ja i dag har jeg meldt meg ut av stat kirken..Har vel vurdert det lenge men siden vi ikke skal gifte oss i kirke eller er kristene så velger jeg å melde meg ut av statkirken og inn i HEF...Jeg fikk ikke tak i noen dommer som kunne vie oss,så da tar jeg hef.. For de kommer dit hvor man vill,riktig nok for et honoar på 3000kr. ER det noen andre som har valgt å melde seg ut av stat kirken og inn i hef. Human-Etisk forbund. Bire
Prinsesse på erten Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jepp! Melde meg inn i hef nå i forbindelse med bryllupet. Men har tenkt på det leeenge. Konfirmerte meg ikke engang i kirken, så det er bare jeg som er supertreig!
Timmie Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Vi skal også vies av HEF. Det er absolutt verdt 3000 kr. Jeg har bare positive opplevelser med human-etiske seremonier, både navn-fest, konfirmasjon og bryllup!
Pastor Knut Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Ja i dag har jeg meldt meg ut av stat kirken..Har vel vurdert det lenge men siden vi ikke skal gifte oss i kirke eller er kristene så velger jeg å melde meg ut av statkirken og inn i HEF...Jeg fikk ikke tak i noen dommer som kunne vie oss,så da tar jeg hef.. For de kommer dit hvor man vill,riktig nok for et honoar på 3000kr. ER det noen andre som har valgt å melde seg ut av stat kirken og inn i hef. Human-Etisk forbund. Bire ← Vel, vil du ha et unitarisk bryllup der du vil, skal jeg nok få til det uten at noen melder seg ut av noen kirker eller tar honorarer på 3000 kr. :-) Mvh. Knut Pastor Endret 12. juli 2006 av Pastor Knut
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Jeg meldte meg ut i fjor, og er medlem av sekulært fellesskap. Som også skal vie oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå