Gå til innhold

Et valg er tatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Ja i dag har jeg meldt meg ut av stat kirken..Har vel vurdert det lenge men siden vi ikke skal gifte oss i kirke eller er kristene så velger jeg å melde meg ut av statkirken og inn i HEF...Jeg fikk ikke tak i noen dommer som kunne vie oss,så da tar jeg hef.. For de kommer dit hvor man vill,riktig nok for et honoar på 3000kr.

ER det noen andre som har valgt å melde seg ut av stat kirken og inn i hef.

Human-Etisk forbund.

:klem: Bire

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Melde meg inn i hef nå i forbindelse med bryllupet. Men har tenkt på det leeenge. Konfirmerte meg ikke engang i kirken, så det er bare jeg som er supertreig!

Skrevet

Vi skal også vies av HEF. Det er absolutt verdt 3000 kr. Jeg har bare positive opplevelser med human-etiske seremonier, både navn-fest, konfirmasjon og bryllup!

:)

Skrevet (endret)
:) Ja i dag har jeg meldt meg ut av stat kirken..Har vel vurdert det lenge men siden vi ikke skal gifte oss i kirke eller er kristene så velger jeg å melde meg ut av statkirken og inn i HEF...Jeg fikk ikke tak i noen dommer som kunne vie oss,så da tar jeg hef.. For de kommer dit hvor man vill,riktig nok for et honoar på 3000kr.

ER det noen andre som har valgt å melde seg ut av stat kirken og inn i hef.

Human-Etisk forbund.

:klem: Bire

Vel, vil du ha et unitarisk bryllup der du vil, skal jeg nok få til det uten at noen melder seg ut av noen kirker eller tar honorarer på 3000 kr. :-)

Mvh. Knut

Pastor

Endret av Pastor Knut
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg meldte meg ut i fjor, og er medlem av sekulært fellesskap. Som også skal vie oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...