Sarah Salamander :-) Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Jeg ble faktisk ikke så kjempe imponert som jeg hadde håpet. Synes det var litt tamt.. Håper at det tar seg litt opp utover i serien. Hun som spiller Meredith (hovedpers.) minnet meg av en eller annen grunn om en syltynn utgave av Bridget Jones. Hadde litt av de samme ansiktsuttrykkene som Rene Zellweger Synes hun var kjempe søt. Når det gjelder de andre i serien må det jo nevnes at Dr. Derek er kanon kjekk.. Ikke sånn "Hønkete" men kjempe sjarmerende og skikkelig glimt i øye. Historien med "den avbitte penis" var jo litt humor da!! Tror det blir en koselig serie å følge med på, men i klasse med Frustrerte Fruer NOPE
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg så også begge episodene i går. Etter første episode tenkte jeg: Kjempebra, denne skal jeg følge med på! Men jeg synes den tapte seg drastisk i andre episode. Hovedpersonen er ikke så veldig interessant, i min mening (ville heller hatt hun koreanske, eller til og med modellen, som hovedperson), og utseendemessig minner hun om en krysning mellom Bridget Jones og Lara Flynn Boyle, har ikke helt forstått meg på personligheten hennes ennå. Og den typiske legeromansen med den kjekke fyren ble overdimensjonert, f.eks. kliningen i heisen. Men jeg liker at de sender to og to episoder i slengen, også neste gang, så jeg kommer nok til å se det òg. (I allefall når det ikke kræsjer med The Apprentice )
tuji Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Det ble litt urealistisk, ble det ikke? Men jeg kommer sikkert til å se det når det passer seg sånn.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Elsker serien Særlig forholdet som turnuslegene har til nazilege, som med.stud så vet jeg at det er mange slike leger....
magolia Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Jeg så halve første episode, ble ikke imponert. Kommer nok ikke til å følge med på denne serien. *savner FF*
Arkana Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Den virket lovende, om enn litt urealistisk, men jeg skal nok se neste gang også.
lillesky Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Jeg synes det var litt underholdende, men ble irritert fordi hun Grey er så suveren. Tror ikke jeg kommer til å fortsette å se på.
Gjest BagLady Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Jeg synes den var bra, men så jeg elsker alle slike sykehus-serier.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Jeg er også veldig glad i sykehusserier, så jeg kommer vel til å se på. Enig i at hun Grey er litt irriterende. Både han 007, hun asiatiske og hun modellen virket mer interessante enn hovedpersonen, fordi Grey er så perfekt at det er kjedelig. Dessuten er romansen med han legen -som forøvrig er kjekkas- veldig teit egentlig. Skulle dessuten ønske at det var litt mer fokus på pasientene, men det får jeg vel i Akutten, så da skal jeg vel ikke klage.
Prinsesse på erten Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Jepp, eeelsker sykehusserier. Så dette er noe for meg. Hjelper også at helten er en superkjekkas. Vet nå hva jeg kommer til å kaste bort tiden min med tirsdager fremover... Tror faktisk jeg likte dette bedre enn FF.
Malou Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 ...Grey er så perfekt at det er kjedelig. ← Nå har jo serien nettopp startet da, og uten å røpe for mye jeg tror nok at du ikke nødvendigvis kommer til å synes at hun er så perfekt etterhvert.
Gjest Ida. Skrevet 12. juli 2006 #12 Skrevet 12. juli 2006 Noen som vet om det går i reprise?!? Jeg skulle se på, men fikk besøk! Hadde gledet meg til dette jeg..
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. juli 2006 #13 Skrevet 12. juli 2006 Eg liker også sjukehusserier, så eg glede meg. Eg synest også at hovudpersonen er litt tam og at dei andre personane var meir morsome. Men eg kommer nok til å følgje med. Men FF er kjekkare.
Malou Skrevet 12. juli 2006 #14 Skrevet 12. juli 2006 Sandra Oh som spiller Christina Yang er jo bare genial da. Det skal mye til å slå henne.
Shoegal Skrevet 12. juli 2006 #15 Skrevet 12. juli 2006 Synes det var skikkelig moro, og det virker veldig lovende, men litt tidlig å dømme. Det skjer nok mer her som i de fleste andre serier. Vi var vel ikke hekta på fruene etter to episoder heller?
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #16 Skrevet 12. juli 2006 Hun som spiller Meredith (hovedpers.) minnet meg av en eller annen grunn om en syltynn utgave av Bridget Jones. Hadde litt av de samme ansiktsuttrykkene som Rene Zellweger ← Det synes jeg også! Serien var forøvrig helt ok.
punkyB Skrevet 12. juli 2006 #17 Skrevet 12. juli 2006 Sandra Oh som spiller Christina Yang er jo bare genial da. Det skal mye til å slå henne. ← Enig - har sett henne i en annen film som jeg ikke husker navnet på hvor hun også er genial. Hun er litt særegen på en kul måte.
Annie Skrevet 12. juli 2006 #18 Skrevet 12. juli 2006 Denne serien var MYE BEDRE enn FF!!!!!! Har savnet Patrick Dempsey siden jeg var ung på 80 tallet. Han var det nydeligste jeg kunne tenke meg da, og jaggu er han fin enda.......
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #19 Skrevet 12. juli 2006 Han var det nydeligste jeg kunne tenke meg da, og jaggu er han fin enda....... ←
Malou Skrevet 12. juli 2006 #20 Skrevet 12. juli 2006 Noen andre som husker Can't Buy Me Love også ja. *mimrer* Jeg hadde glemt alt om Patrick Dempsey forsåvidt, men ikke nå lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå