Gjest Gjest_trist_* Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Bare et lite hjertesukk... Fem måneder det ble slutt med samboeren og har det tøft ennå. Hatt noe spordisk kontakt uten å virkelig kunne snakke sammen. Han mistet følelsene for meg og var ærlig. Jeg er ikke sint, bare nummen. Det er bare så vanskelig når man sklir fra hverandre uten å klare å gjøre noe med det. Det sommer og det er fælt å savne han så mye. Bare noen tanker som plasseres et sted. Jobber nattevakter så det blir mange lange timer å tenke. Noen som har truffet noen så spesiell at man ligger lange netter og snakker om familie , barn og ler sammen? Og så kan alt plutselig bli snudd på hodet slik at man ikke kjenner kjæresten sin igjen? Alle drømmer og tanker bare borte , så står man der alene. Skulle ønske denne tomme følelsen ble borte snart... Noen som har opplevd dette og kan fortelle litt?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Ja. Jeg har opplevd dette med eksen min. Verdens skjønneste kar i begynnelsen, så intens og full av kjærlighet. Vet jo at alle forhold endrer seg når første forelskelsen er over, men med eksen min var det som å være sammen med jekyl and hyde. Det er slutt nå, takk gud. vi var sammen i to år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå