Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Vet ikke hva jeg skal skrive, men ... jeg har ikke hatt sex med den fyllete mr utro, han la seg - men da jeg la meg våkna han og sa at han også hadde ligget med min søster... :overrasket:

Javel.

Dette var dett.

Men jeg fant fort ut på internet, nummeret hans hjem. Jeg fortalte det til henne, hans samboerm . nå, at han har minst tre inkl henne... jeg spurte om hun ville prate med han, det ville hun, men han

later som han sover.

Da la hun på.

Jeg har mistet siste rest av repekt for han.

Han vet at jeg og min søster er glade i hverandre, men at vi krasjer av og til... jeg har fortalt det i fortrolighet.

Så viser det seg at han har ligget med meg, søs, dama si og gudan må vite hvem flere.

Nei.

Jeg har ikke ligget med han i dag, ikke i går heller, men jeg kan ikke kaste folk som veier nitti kg ut, og hva går det av min søster????

Jeg har helt ærlig aldri beveget meg på de hun er inrtessert i, eller mine venninners - men hun er en fanden, hun og...

For å si det sånn, så har hun rappet typer av meg før, men det er mange år sia, hun har yppet seg og prøvd - aner ikke resultat.

Jeg sa til han at jeg ringte dama hans, de har et barn, han later fortsatt som han sover.

Får nesten dårlig samvittighet, og føler skyld men han må ikke tro at han både kan pule to søstre, og dama si, og kanskje flere...

Nå gikk han over en strek.

Vet ikke om hun trodde meg, han nekta jo å prate med henne i tlf, lot som han sov...

hu

Endret av Vega
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hun ringte men visste ikke hva hun skulle si...

Hun spurte om det var ok at hun ringer meg imorn, - selvsagt måtte jeg si ja. Hun høres rolig ut, men .... hva som skjer i hennes indre aner jeg ikke nå.

Han sover, og driter i oss, alle oss kvinner... lager vi kaos, blir vi kasta...

Javel, men bedre å bli kasta enn å bli lurt på alle områder.

Jeg ville aldri ringt henne, men når han sa at han har knulla søstra mi og, da klikket jeg...

DEt er ikke synd på meg, men på henne som sitter der i hjemmet med deres barn.

Har lyst å kast han ut, men nå sover han (driter i oss).

Jeg tror at hun trodde meg, hun spurte hva jeg heter, og om hun kunne få ringe meg imorn. Stakkars henne

Den eneste trøsten jeg kunne gi, var at vi ikke hadde hatt sex i dag pga at han var for full...

Eller jeg husker ikke hva jeg sa....

HUn spurte hvor lenge...

Nå orker jeg ikke mer, skriver her senere, føler meg både som en hore og som en tyster '

Skrevet

Gratulerer, Vega! Har fulgt med på flere av trådene dine, og må bare si at det gleder mitt hjerte at du endelig har tatt et aktivt steg for å bli kvitt den kyniske drittsekken.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

What a mess! Dette høres ut som noe du ikke har lyst til å slite med lenge. Sett klare mål for deg selv!

Gjest gjest1
Skrevet

Er våken nå, fikk ikke sove, han sparker og ligger urolig i senga - det pleier han ikke gjøre, tror han er sint pga at jeg ringte dama hans, men jeg må stå opp snart og dusje og pakke (minst mulig, men er umulig...)

Dere burde heller kondolere. Jeg har dritet meg helt ut.

Men nå har jeg mistet alt som heter respekt for han, så det er ingenting igjen.

Han er AVHENGIG av damer, virker jo helt handicapa uten.... Og jeg føler sympati med henne som sitter der hjemme, men jeg ga navnet mitt til henne - hun spurte... og sa at det er ok at hun ringer meg i morn. Det spurte hun også om... Men jeg sa jeg skulle reise, så kanskje mobilen var avslått noen timer.

Hun spurte - hvor lenge...

Over ett år... men jeg har vært mye i utlandet, og det er sant.

Huff. Kan ikke si at jeg gleder meg til å snakke med henne i morn, men hun vil vel helst vite mest mulig om denne mannen hennes. Hun virka ikke sint på meg, men alt kan jo endre seg når hun får tenkt litt...

Jeg kommer til å legge fakta på bordet, så får de ordne opp seg i mellom.

Jeg sa til henne at vi verken hadde sex i dag og ikke i går helller (jeg ville ikke, har noen få grenser, og når jeg ikke har lyst, vil jeg ikke)

Vet ikke hva jeg skal si...

Tar en dusj og begynner å pakke.

Egentlig burde jeg sovet nå, men han sparker og nærmest dytter meg ut av senga...

Bare på fanskap, er klart... han trodde han kunne tråkke så mye at han knuller lillesøstra mi også, uten at jeg reagerer. Tror ikke denne mannen at jeg har følelser?

Neppe.

Han eier vel ingen følelser selv.

Det er ikke lov å si det, men noen burde faktisk "donald ducka han".

Men jeg er glad i han.

NÅ vet jeg at jeg har mista han, men jeg har jo aldri hatt han heller.

vega

Gjest vega i.i.
Skrevet

Hva skal jeg si til henne? Hvis hun ringer da...

Hun ringer sikkert først til han, og han er forberedt så han kommer til å si at det er ei skrulle på puben som er forelsket i han og prøver å ødelegge for dem, eller noe i den stilen...

Jeg vet ikke hva jeg skal si, om hun ringer senere, får bare si sannheten...

Gjest Gjest
Skrevet

Hei Vega,

syns du var tøff igår som ringte til dama hans.

Makan til kynisk idiot da!!! Han utnytter dere alle jo!

Syns også du bare skal legge alle korta på bordet når hun ringer deg, fortell henne at du syns synd på henne, fortell henne at du har vært svak for han og ikke klart å motstå han.

Har du snakka med søstra di? Vet hun at du har han hos deg til stadighet?

Nå må du slutte å la han komme på besøk. Hva sier dama hans til at han stadig sover andre steder enn hjemme da?

Du kan jo spørre henne om hun vet hvor han er når han egentlig overnatter hos deg?

Håper virkelig du blir satt fri fra han nå!

DU fortjener bedre.

Ønsker deg lykke til :klem:

Gjest d'Arc
Skrevet

Endelig får dere kanskje ordna opp i endel.

Det er bra du ringte henne :klappe:

Lykke til videre.

Gjest Blondie65
Skrevet

Vel Vega. Jeg er ikke videre imponert. Du har stresset med denne samme mannen i en uke nå, sagt du ikke ville ha han for så å ta han inn i huset igjen for så å lyge på deg herpes og menstruasjon for så å klage her.

Og så er du forundret over at han har andre også og at din søster synes han er like "sjarmerende" som du?

Du eier ikke selvrespekt, og nå har du dratt inn samboeren hans også. Hva i denne verden var vitsen med det, når du føler deg elendig så må du sannelig sørge for at andre gjør det også?

Hva er egentlig agendaen din? Håp om at han går fra samboeren og at du får han for deg selv?

Og hvorfor tror du det spiller noen rolle for samboeren at dere ikke har hatt sex siste døgnet? Dere har da sannelig holdt på siste året?

Hvorfor er du bedre enn din søster? Hvorfor er du bedre enn denne mannen som du bare må ha?

Ja jeg er enig i at han er en drittstøvel, men hva er du da som er sammen med han?

Du sier at du er lei nå - men det sa du forrige uke også. Likevel er han hos deg igjen. Det eneste du gjør her på KG er at du rettferdiggjør dine egne handlinger.

Jeg håper det kommer en god ting ut av dette og det er at samboeren hans har mer ryggrad enn deg og hiver han ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Vel Vega. Jeg er ikke videre imponert. Du har stresset med denne samme mannen i en uke nå, sagt du ikke ville ha han for så å ta han inn i huset igjen for så å lyge på deg herpes og menstruasjon for så å klage her.

Og så er du forundret over at han har andre også og at din søster synes han er like "sjarmerende" som du?

Du eier ikke selvrespekt, og nå har du dratt inn samboeren hans også. Hva i denne verden var vitsen med det, når du føler deg elendig så må du sannelig sørge for at andre gjør det også?

Hva er egentlig agendaen din? Håp om at han går fra samboeren og at du får han for deg selv?

Og hvorfor tror du det spiller noen rolle for samboeren at dere ikke har hatt sex siste døgnet? Dere har da sannelig holdt på siste året?

Hvorfor er du bedre enn din søster? Hvorfor er du bedre enn denne mannen som du bare må ha?

Ja jeg er enig i at han er en drittstøvel, men hva er du da som er sammen med han?

Du sier at du er lei nå - men det sa du forrige uke også. Likevel er han hos deg igjen. Det eneste du gjør her på KG er at du rettferdiggjør dine egne handlinger.

Jeg håper det kommer en god ting ut av dette og det er at samboeren hans har mer ryggrad enn deg og hiver han ut.

Kunne ikke vært mer enig!

Og jeg er drittlei av all klaginga til Vega om dette her. "Å, jeg vil ikke ha ham her", for så å slippe ham inn to minutter etterpå. Alle skjønner jo at du vil ha ham der!

Legg deg inn til avrusning, så kanskje du kan få orden på livet ditt du også.

Gjest Gjest
Skrevet

Vega, du kan ikke klage på at søstera di har rappa typen din. Hva har du gjort selv, da? Du kan heller ikke være sur over at typen har vært utro mot deg (med søstra di), han har jo vært utro hele veien, med deg, så du hadde vel ikke forventet at han skulle holde seg til deg??

Jeg synes at du gjorde rett i å ringe samboeren hans, hun burde vite hva slags mann hun har. Men hvorfor gjorde du det ikke før du fikk vite om at han har vært med søstra di? Han er en utro drittsekk, men det var han jo allerede lenge før han traff søstra di, hvorfor ringte du ikke med en gang du hadde vært sammen med ham, da han startet å være en utro drittsekk? Hvorfor ble det plutselig riktig å ringe nå? Fordi han har vært teit mot DEG?

Skrevet

Man kan si hva man vil om Vega, men samboern til denne fyren bør ihvertfall være glad for å få greie på hva han driver med. Så noe godt kom da ut av suppa.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Lykke til...selv om jeg vet at lykkeønskninger er som å kaste perler for svin her...

Endret av lillesky
Skrevet (endret)
Lykke til...selv om jeg vet at lykkeønskninger er som å kaste perler for svin her...

Ta det littt med ro, nå. Det står i dagboka hennes at hun har reist på ferie. Ikke noe vits i å komme med sånne karakteristikker og hun er jo ikke her så hun kan få forsvart seg heller.

Endret av lillesky
Gjest Gjest
Skrevet

Vel vel...i så fall burde alle tråder hvor ts har dratt på ferie stenges. Ikke alle som vet når alle drar på ferie her....dessuten var det en generell betraktning om situasjonen...ikke ts spesielt.

Skrevet (endret)
Vel vel...i så fall burde alle tråder hvor ts har dratt på ferie stenges. Ikke alle som vet når alle drar på ferie her....dessuten var det en generell betraktning om situasjonen...ikke ts spesielt.

Jeg opplyste om at hun har dratt på ferie. Jeg skjønner ikke hvordan hun orker/gidder å holde på sånn selv, jeg, men det er vel ikke nødvendig å ta helt av med drittkasting, heller. Endret av lillesky
Gjest gjest nå
Skrevet

for et galehus. For en gjeng. Har ikke sympati m hverken TS eller andre som her omtales. Get a life, Vega. Du har sjøl satt deg inn i denne suppa- men det må du vel vite sjøl også...

Gjest Gjest
Skrevet

Etter å ha lest dagboken kan man vel konkludere med at dette ikke er noen bombe.

God bedring...

Skrevet
Gratulerer, Vega! Har fulgt med på flere av trådene dine, og må bare si at det gleder mitt hjerte at du endelig har tatt et aktivt steg for å bli kvitt den kyniske drittsekken.

:storfot: yes, du rykket opp ett hakk i min bok! :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...