Linemor Skrevet 10. januar 2003 #22 Skrevet 10. januar 2003 Jeg er glad i og brodere. før hadde jeg tid til frimerker, men det er lenge siden jeg har hatt tid og plass til og drive med det. ellers så elsker jeg puzlespill, nesten hele familien har den forkjærlighet, og i jula er det er must første juledag, min kjære er ikke bitt av basillen så jeg får ikke brukt stuebordet her hjemme. og så er jeg veldig glad i og lese.
Crazee Skrevet 10. januar 2003 #23 Skrevet 10. januar 2003 Greier å setja meg ned med det alt for sjeldan, men: Teikning (papir og PC), skriving, lesing, heimesider, og vil prøva å mala ein del, òg. Det er vel det viktigaste.
1066 Skrevet 12. januar 2003 Forfatter #24 Skrevet 12. januar 2003 Ble bedt om å fortelle en øde-øy-vits. Ikke så enkelt det for det er jo tegninger. Prøver meg allikevel med denne: Det lureste en kan ha med på en øde øy er en kortstokk. Hvis en føler seg ensom er det bare å begynne å legge kabal. Etter mindre enn 10 minutter står det en bak deg, prikker deg på ryggen og sier 10.er'n går på Knekten
Mailin Skrevet 13. januar 2003 #25 Skrevet 13. januar 2003 Litt forskjellig: * å synge * spele bass (gamaldansmusikk) * lage nissa i cernit/FIMO * pynte rammer, skrin o.l. med serviettdecoupage * andre typar lage-sjølv-hobbyar * planlegge bryllup * sjå på film * spele the Sims (PC-spel) * katten Arne * lese * skrive dikt
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #26 Skrevet 13. januar 2003 Jeg spiller i korps en gang i uka. Ellers liker jeg å lese bøker, brodere (men akkurat nå er jeg litt lei av det, så det kan hende det blir en stund til jeg starter på noe nytt.) Skiturer er dessuten gøy om vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå