1066 Skrevet 26. desember 2002 #1 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg driver med flere ulike typer hådarbeid og samler på øde-øy vitser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. desember 2002 #2 Del Skrevet 26. desember 2002 * Lage smykker av perler og tråd * Male på glass * Sy (skal begynne snart dah.....) * Danse Ja, dett var dett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FunLight Skrevet 3. januar 2003 #3 Del Skrevet 3. januar 2003 Synger i kor, jeg! :D Kan du fortelle en øde-øy-vits?? (tror ikke jeg har hørt det før...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 3. januar 2003 #4 Del Skrevet 3. januar 2003 Mine; - Hunder - Lage kreative kort (til jul, nyttår, påske, bursdager o.l.) Også skal jeg snart lære meg å lage såpe - og det håper jeg jeg kan kalle en hoby etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. januar 2003 #5 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg maler akvareller, har staffeli og utstyr i stuen. Noen av bildene selges og andre gis bort som gaver. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. januar 2003 #6 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg.... samler på hybelkaniner? Egentlig ville jeg gjerne svart "broderer". jeg har et broderi liggende, men da jeg ikke har rørt det på et år eller to kan det neppe kalles en aktiv hobby.... Har lyst til å begynne med såpelaging, eller andre "julegaverelaterte hobbyer", men det blir nok ikke noe av, jeg har ikke tiltaket, rett og slett. Liker å lese jeg, men kan det kalles en hobby? Selv den interessen ligger "i dvale" mellom feriene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. januar 2003 #7 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har så mange hobbyer at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne... Jeg maler, tegner, former, snekrer, strikker... stort sett alt som har med forming og gjøre. Er særlig glad i å lage eller pusse opp møbler og lage små, dekorative pynteting til hjemmet. Også er det hund da og data. Synd at døgnet ikke har flere timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 3. januar 2003 #8 Del Skrevet 3. januar 2003 Danser - to ganger i uka. Syr - Detaljer på topper og t-shirt som jeg er gått lei av. :D Tegner og maler - Til gaver og til meg selvhjemme på veggene. Liker også å tegne drømmehus/palass med flere etasjer o.l. "mini arkitektur" Lese - Holder på med bokhandleren i Kabul, og den er facinerende! Liker godt bøker som forteller meg hvordan ting er/fakta om verden nå. Svømme og stå på ski i trekk -lyst å lære telemark, men må først finne en instruktør ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2003 #9 Del Skrevet 4. januar 2003 Med arbeidstiden jeg har (delt) har jeg ikke mange timer til overs, men jeg har da noen hobbier: - Leser bøker i fleng. Både romaner og serier - Har to hunder og to chinchillaer som jeg steller masse med - Hadde hest før, men ikke nå lenger. Skal skaffe meg det til neste å håper jeg. - Venner skal jo ha litt oppmerksomhet de også. - Strikker litt hvert 7. år - skal strikke og tove genser til sambo's 40 års dag, så jeg har 7 år på meg - Er kreativ og liker å lage masse ulike ting. Pandurokatalogen er helt fillete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. januar 2003 #10 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg leser masse,bruker å sitte times vis fremfor Pc`n og laste ned Globes. Bruker litt tid på kryssord.Bruker masse penger på fremkalling av bilder. Ellers så ser jeg mye på Tv når jeg har tid. koldbruna 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imax Unplugged Skrevet 4. januar 2003 #11 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg gjør også litt av alt! og har prøvd "alt"... Syr litt, strikker litt, hekler litt. Maler på glass, porselen, lys osv Laget morsomt spill til familien til jul! Lage figurer av trolldeig og cernit Pynte glass med cernitfigurer Hund Lage fester(!), sette i gang sosiale greier Litt trening (sykling, svømming bl.a.) Og har nå også laget film! Lagde film til julebordet på jobben. Filmet med vårt nye digitale videokamera, lagde manus for typiske morsomme situasjoner osv, og brukte 5 ganger så lang tid på å redigere. Den ble en KNALLSUKSESS! Så nå blir det mer. Med enkelt redigeringsprogram skal det lite til å få en kjedelig familiefilm til å bli staselig, med overganger, titler og musikk... Og til Koldbruna: Det å fotografere har blitt MYE morsommere etter jeg kjøpte digitalkamera. Jeg tar et TONN med bilder, som jeg kan bruke til alt mulig. Nå er det masse gode printere å få, så jeg printer ut de jeg vil ha, og tar bilder selv når det ikke er noe å ta bilder av. Og jeg ser umiddelbart at det må tas et bilde til f.eks. dersom det første ikke ble bra nok. F.eks. på slektsstevne i sommer tok jeg 60 bilder (!), la ut på nett, og halve slekten bestilte fotokopier av mine bilder! Hadde aldri giddet å ta så mange bilder dersom jeg måtte fremkalle alle... Digitalkameraet har snart betalt seg selv i pris, jeg har spart mye på fremkalling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. januar 2003 #12 Del Skrevet 4. januar 2003 Hoved-hobbyen er lappeteknikk/patchwork. - har blitt helt stoffavhengig! Lager også kort til forskjellige anledninger, både på PC'n og på fri-hånds-basis. Skriver dikt - men har ikke turt å offentliggjøre så mange av dem Lager sanger til forskjellige anledninger (mest for meg selv da......men faktisk noen på bestilling også!) Jeg liker å være kreativ - skulle gjerne gjort mer. Men både tiden og selvtillitten setter noen grenser.......enda. En drøm er at jeg en dag kan leve av hobbyene mine.......... kanskje ha 50% fast jobb i tillegg. Er hvertfall lov å drømme da.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. januar 2003 #13 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har ingen spesiell hobby for tiden, men har litt samlemani... Hvis ikke data kan regnes som hobby, da? Jo, jeg synes det godt kan telle det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi Skrevet 5. januar 2003 #14 Del Skrevet 5. januar 2003 Jag lager såpe. Ekte såpe- ikke smeltesåpe. Veldig gøy og veldig hudvennlig. Liker spesielt godt å lage ølsåpe og geitemelksåpe. Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 5. januar 2003 #15 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg koker drops og lager godteri (vingummi, lakris). Det er skikkelig gøy. Dessuten lager jeg litt såpe og har også prøvd å lage shampoo og diverse kremer, salver o.l. Du som lagde ølsåpe og geitmelksåpe. Er oppskriftene hemmelige eller? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. januar 2003 #16 Del Skrevet 5. januar 2003 Alt mulig, så lenge jeg får bruke kreativiteten min og henda :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2003 #17 Del Skrevet 5. januar 2003 Neida oppskriftene er ikke hemmelige. Jeg lager kremer og badesalt og leppebalsam og diverse annet også. Gå til http://groups.yahoo.com/group/Savonalist Der finner du mange oppskrifter. Lykke til! Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 5. januar 2003 #18 Del Skrevet 5. januar 2003 Takk, jeg skal sjekke den linken. Har prøvd litt, men syns det er vanskelig å finne gode oppskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #19 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg er så intressert i interiør at jeg vil kalle det hobbyen min, det innebærer dessuten at jeg lager både det ene og det andre. IKEA er verdens beste "hobby" butikk for sånne som meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2003 #20 Del Skrevet 6. januar 2003 sånn - nå er jeg innlogget. Det var meg som var gjest over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå