Gjest Kitz Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Prøver nå Firefox som nettleser og møter nå noen "problemer". Jeg er at jeg kan bruke funksjonen høyreklikk/kopier, men ikke Lim inn... Er det noen innstillinger som kan endres på? Er inne på forum jeg tenker på, skal feks kopiere en link og lime inn en annen plass.... jeg får det til her inne, men ikke på et annet forum hvor jeg har fått det til tidligere....
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har aldri hatt noen problemer med det, så tror jeg i så fall må ha link til det forumet du snakker om.
Gjest Kitz Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Jeg merker at jeg får ikke problemer med det noen annet sted, så spør om det er forumtypen som gjør det kanskje....
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Har du prøvd å høyreklikke på linken og velge "copy link location".
Gjest Kitz Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Får kopiert linken, men ikke limt den inn der på forumet... Tror jeg skal høre med de andre der inne om de har vært borte i det. Men takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå