Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Skal en tur til Bergen sentrum i starten på august, men da er KFKM stengt, så nå vet jeg ikke helt hvor jeg kan se meg rundt etter en seng og en dusj. Vet jeg så reklame for billig overnatting på et bergenskart jeg fikk et eller annet sted, men det har jeg selvsagt klart å miste. Max 160 pr natt (billigste jeg har funnet til nå), sentralt, ikke narkoreir, tar gjerne flermannsrom så lenge de er kjønnsdelte, og reell mulighet for dusj er egentlig de kravene jeg har. Tips?
Gjest mela Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Dorm.no har fine rom som er ganske sentralt. Koster 165 kr. natten. Moren og bestemoren min bodde der sist vi var i Bergen og de trivdes godt.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Glemte jo helt å takke Da blir det sannsynligvis dorm, og så får jeg bare håpe jeg ikke ender på rom med 11 mannfolk
Pauline Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 www.montana.no Ungdomsherberge med sentral beliggenhet og hyggelige priser
Gjest Sille Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Marken Gjestehus. Sentralt, fint, rent og pent
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 travel city hotell...tror det var det det het ligger i kristiesgate ganske fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå