Gå til innhold

Tunge øyelokk !!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg føler meg for tiden alltid trøtt !!!

FÅr liksom ikke opp skikkelig øyene !

Jeg har såkalt masse overflødig hengende skinn på øyelokkene.

Har vurdert å få det operert bort, så jeg får et åpnere blikk.

Men jeg er litt redd for å operere.

Noen med erfaring der ute ?????

Blir man lokalbedøvd?

Bandasjerer de øynene helt etter operasjonen ?

Hvor lenge ? ( liker ikke tanken på å ikke kunne se på flere dager)

Er det smertefullt ?

Hva med arr ?

Håper noen har svar.

Hilsen 1955 modell.

:o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Moren til en venninne av meg har gjort det og jeg vet bare at hun er kjempefornøyd og at hun ser mye mer våken og faktsik yngre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min hadde så tunge øyelokk at det gikk utover synet. Hun ble nødt til å ta et løft . Hun gruet seg veldig, men det gikk bra og hun er fornøyd.

Svigermoren til søstern min tok også operasjon, og hun måtte få vival , beroligende før hun skulle utføre det.

Husker ikke om de var våkne under inngrepet, det tror jeg de var, for ellers hadde hun ikke behøvd noe beroligende. Da hadde hun fått narkose, men dette er jeg usikker på. Etterpå lå moren min med lapper over øynene og noen måtte komme å hente henne og kjøre henne hjem. Da lå hun med avkjølende maske over øynene.

Ettepå hadde de endel blodutredninger rundt øynene, men de forsvant gradvis i forskjellige farger. Moren min fikk ikke en helt vellykket operasjon, for det ene øyet henger fortsatt litt mer enn det andre, de kunne tatt mer på det ene øyet. Men det er stor forskjell på henne før og etter. Hun ble et annet menneske, hun strålte opp :lol: synet ble bedre med en gang og hun fant gleden i å bruke maskara og øyeskygge.

Undersøk på nettet du og vurder da om du er villig til å legge deg under kniven. Da blir du sikkert mer beroliget når du får nok informasjon.

Selv må jeg nok en gang i fremtiden også ta en sånn ansiktsløftning, da jeg også har tunge øyelokk. Men når den dagen kommer, gjør jeg det med glede. Når jeg ser hvor flott moren min ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...