Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg elsker en person men har ikke fortalt det ennå. Jeg vil være sikker på å få ordene tilbake, når jeg først sier det. Hvordan vet jeg at om personen elsker meg?
Amalie_85 Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Det vet du vel ikke før du hører det. Men da kjæresten min sa det første gang til meg sa ikke jeg noe tilbake med det samme. Jeg bare så på han og vi holdt godt rundt hverandre. *sukk* veldig fint Jeg sa det vel ikke så lenge etterpå. Men en av dere må jo ta det første steget uansett. Jeg gir elendige råd Tror jeg bare forteller hvor flott jeg har opplevd ting. Teite meg
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Jeg elsker en person men har ikke fortalt det ennå. Jeg vil være sikker på å få ordene tilbake, når jeg først sier det. Hvordan vet jeg at om personen elsker meg? ← Nei nei nei! Det du vil ha, er bare en "kvittering". What's the point? Si det du vil si du, og stå for det. Så sier han det når han vil. EOD
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Innlegget ditt fikk meg til å tenke på min egen historie, som jeg kan dele med de som gidder å lese det:-) Kjæresten min sa de tre "magiske" ordene først. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere fordi det kom så brått på meg, så jeg plumpet ut et sjokkerende "takk". Han lo, men noen uker senere så gjorde han det utrolige. Han trakk tilbake det han hadde sagt!!! Denne gangen visste jeg heller ikke hvordan jeg skulle takle det...Ble jo lei meg, samtidig litt rådvill. Han mente at han ble litt usikker da jeg ikke svarte som han hadde forventet, og han var forvirret. Det gikk en tid, ca. 1,5 - 2 måneder, da han plutselig en kveld sa de ordene igjen. Jeg husker fortsatt hvor nervøs han var etter at han sa det, og jeg spurte ham om han var sikker denne gangen på det han følte. Han nikket ganske stille, og ble usikker på hva jeg skulle si. Jeg hadde med tiden blitt mer sikker på det jeg følte, og jeg hadde innsett at jeg elsket ham også. Det var utrolig herlig å si det til ham, og se gleden i øynene hans da han skjønte hva jeg hadde sagt, og så at jeg virkelig mente det. Selv om det var ordentlig tortur for oss begge i en periode, var det viktig for meg å ta meg tid til å bli sikker. Nå har vi vært sammen i 6 år og skal gifte oss. Jeg elsker ham like mye og enda mer. Vi snakker fortsatt om den gangen, og vi minnes denne tiden med glede og latter. Kjærligheten var så skjør og usikker, men likevel vidunderlig. Håper du også får et godt minne, når de"magiske" ordene uttales ;-)
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Det vet du vel ikke før du hører det. Men da kjæresten min sa det første gang til meg sa ikke jeg noe tilbake med det samme. Jeg bare så på han og vi holdt godt rundt hverandre. *sukk* veldig fint Jeg sa det vel ikke så lenge etterpå. Men en av dere må jo ta det første steget uansett. Jeg gir elendige råd Tror jeg bare forteller hvor flott jeg har opplevd ting. Teite meg ← Så søt du er
Tsjopp Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Drikk deg til mot og send en melding! Hvis personen reagerer negativt kan du si at du var totalt drita eller at noen lånte mobilen din, og hvis personen reagerer positivt kan du si at du bare hadde tatt en øl eller to og hadde tenkt å si det lenge. (funker best om personen ikke er på samme fest ;p ) Hehe. Funka fett for meg. Selv om jeg ikke hadde planlagt å skrive det da. Endret 13. juli 2006 av Tsjopp
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Drikk deg til mot og send en melding! Hvis personen reagerer negativt kan du si at du var totalt drita eller at noen lånte mobilen din, og hvis personen reagerer positivt kan du si at du bare hadde tatt en øl eller to og hadde tenkt å si det lenge. (funker best om personen ikke er på samme fest ;p ) Hehe. Funka fett for meg. Selv om jeg ikke hadde planlagt å skrive det da. ← Øhhh... Si/skrive "jeg elsker deg" på SMS første gang du skal si det?? haha... så latterlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå