Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Nå kan man få tre utgaver av bandet Woman og en CK Eternity Moment-parfyme til ca 200 kroner inkludert porto. Hva lukter denne parfymen og hvor stor er flaska? Hva står det om i bladet? Abbonerte på et annet blad for en stund siden, for da var det med mascara og mascarafjerner (som viste seg å være grusom). For et blad, det var reklame på annenhver side, over halvparten av de resterende sidene bestod av bilder med moteklær... Boring! Så nå er jeg mer skeptisk og vil ikke bestille umiddelbart.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Jeg liker Woman, men det er akkurat like fullt av reklame som alle andre slike blader. Eternity Moment er ikke helt min ting, men du bør nok lukte på den på et parfymeri før du bestemmer deg. Størrelsen du får er ganske sikkert 30ml (dvs den minste som er i salg).
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Man kan også få tre utgaver av bladet og Lolita Lempicka, Burberry Brit edt, eller Glam Shine lipgloss. Prisene varierer da!
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Det kommer an på hva du liker. Jeg liker litt tyngre parfymer, og har selv både Burberry Brit (den har jeg på meg nå, faktisk) og Lolita Lempicka. Eternity Moment er lettere og friskere enn disse to. Jeg vil si det er en typisk blomsterparfyme.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Jeg liker lette og friske parfymer så da er Eternity midt i blinken! Men jeg var på nettstedet til Woman, der står det at man kan velge mellom den glossen og tre parfymer. Men ikke Eternity. Eternity-tilbudet kom opp i popup-vindu, men det stengte jeg... Typisk!
Gjest Gjest_Aina_* Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Jeg ville gått for leppe-saken. Den og tre blader er billig. Her jeg bor koster Glamshine over 100 kr, så hvis du vurderer å kjøpe den uansett er det fint å få blader på kjøpet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå