Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Noen som har LG-telefon? Er du fornøyd? Vil gjerne vite positive og negative ting om de telefonene. Mvh Gjest som trenger ny telefon:)
.: TiGrr :. Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Det er mobiltelefon du er ute etter ja? Tror de skal være ganske greie etter det jeg har hørt. Du kan surfe etter tester på pcworld
.: TiGrr :. Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Det er mobiltelefon du er ute etter ja? Tror de skal være ganske greie etter det jeg har hørt. Du kan surfe etter tester på pcworld ← Eller på amobil
liv Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 jeg har en eldre lg sak og er veldig fornøyd med den. Har hatt den i litt over halvannet år. Vært inne på rep en gang fordi klokka gikk for fort men ingen andre prob.
T.S Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Er veldig fornøyd men min som nå er blitt et par år gammel. Aldri noe tull, gode menyer og bra batteri. De har fått en del pepper for "ulogiske og tungvinte menyer" Jeg synes menyene er bra jeg.
Mrs. B Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Hvordan er kalendersystemet på de nyere LG-telefonene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå