Gjest Pirkegjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 En gang for alle; Det heter TRILOGI, ikke triOLOgi!!!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Ja, ikke sant? Jeg ble forbauset da jeg leste ordet for første gang, hadde alltid hørt folk si triologi. Jeg leser faktisk en trilogi akkurat nå - alle gode ting er faktisk tre.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Oooops, jeg trodde det het triologi! ← Jeg også.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Å, for en digg tråd! Folkeopplysning ligger mitt hjerte nær...
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 En gang for alle; Det heter TRILOGI, ikke triOLOgi!!! ← Vi bruker ikke stor bokstav etter semikolon, gjør vi vel?
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 alle gode ting er faktisk tre. ← Ikke glem sex, en ofte undervurdert sommer- og ferieaktivitet.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Jeg var farlig nær ovennevnte aktivitet under ditt første innlegg. *stønn*
Gjest Pirkegjest Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Nå blir jeg enda mer ! Jeg har gjort en feil! Stor bokstav etter semikolon! Forøvrig så hender det at jeg gjør noen kommafeil også, det må jeg bare innrømme! Så forressten at du, Hedda, hadde oppdaget rapporteringsknappen, det er bra! Nå blir det orden her tenker jeg!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Ditt siste innlegg er allerede rapportert til rettskrivingspolitiet. Finner du feilen selv? Skal innrømme at det hender jeg gjør feil selv, særlig med komma. Ikke si det til noen, da.
Gjest BagLady Skrevet 14. juli 2006 #11 Skrevet 14. juli 2006 Tør ikke skrive noe her, i redsel for å skrive feil og blir uthengt til allmenn forlystelse.
Hilde Skrevet 14. juli 2006 #13 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har alltid sagt/skrevet trilogi, jeg.. Visste ikke at mange trodde det korrekte var triologi. Jaja, jeg kan berolige dere med at jeg i maaaange år trodde det het "du grønne, glindrende", og "jeg skal ut å pirke fisk", istedenfor "glitrende" og "pilke". Pirke fisk a gitt..
Gjest Pirkegjest Skrevet 14. juli 2006 #14 Skrevet 14. juli 2006 Ditt siste innlegg er allerede rapportert til rettskrivingspolitiet. Finner du feilen selv? Jeg tror jeg dåner! Det var da som svarte, her skal jeg klage på andre, så suser jeg i vei selv! Finner to feil; for øvrig skal skrives i to ord, og forresten har kun en s! Er det noe mer her da eller? (Jeg haaater skrivefeil, både mine egne og andres)
Superlammet Skrevet 14. juli 2006 #15 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har alltid sagt/skrevet trilogi, jeg.. Visste ikke at mange trodde det korrekte var triologi. Jaja, jeg kan berolige dere med at jeg i maaaange år trodde det het "du grønne, glindrende", og "jeg skal ut å pirke fisk", istedenfor "glitrende" og "pilke". Pirke fisk a gitt.. ← Får jeg fisk pleier jeg å pirke på den. Det er kult!
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #16 Skrevet 14. juli 2006 Pirke fisk a gitt.. ← Jeg kjenner en som "hadde vært å pirka fisk på Mjøsa!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå