maxifula Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Hei! Noen som vet hva som kan gi næring til vippene, så de ikke slites av mascara-bruk, og renseprodukter? Tenker da kanskje på en øyenkrem som er god også for vippene, eller noe man kan smøre rett på. Mener ikke Talika eller andre vippe-forlengende midler:p
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Talika er vel det beste, tror jeg? Jeg har litt lyst til å kjøpe den selv, men vet ikke om jeg faktisk kommer til å orke å bruke den. Ellers kan kanskje hvetekimolje e.l. funke.
maxifula Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2006 Talika er god, men litt trøøg å bruke hver morgen og kveld. Greit om kvelden når man har fjernet sminken, men man skal også bruke den under vanlig mascara om morgenen. Da blir det liksom et ekstra lag, og mascaraen klumper seg lettere fordi du allerede har et blankt lag med "mascara" der allerede! Men synes faktisk at den fungerte! Hvor kan man kjøpe hvetekimolje?
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Hvor kan man kjøpe hvetekimolje? ← Tipper du får det i helsekosten.
fargegla82 Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Synes Talika skilte mine vipper..men lengre ble de ikke.*arrgh!*Min erfaring er at denne blanke øyevippekuren separerte vippene(så sant en unngår å klesse på masse av prod)og fikk ikke et klumpete resultat ved bruk av vanlig mascare atterpå.Innbiller meg at talika styrket vippene mine,men særlig synlig er det derimot ikke synes jeg.Noen får god effekt,andre lite/ingen..Benytter meg av garantien og retunerer den jg.Helt klart er forsøk da! ER castorolje bra saker for å styrke vippene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå