Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Når er det tidsnok å gi ham en gave? Har tenkt på et smykke eller noe slikt, men forholdet er rimelig nytt. Noen forslag til hva jeg kan gi ham i gave uten at det blir for dyrt? Tenker prisklasse 200-300 kr. som en liten gave
Gjest fluesmekker Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 I hvilken forbindelse vil du gi ham gave? Og hva liker han? Det er ikke lett å komme me gave forslag til folk man ikke kjenner, men gutter liker gjerne litt praktiske "manneting" letterman-kniv, magnum lommelykt, en god sigar, ol. Er han sportslig, kanskje noe fra en sportsbutikk. Hvis han liker musikk, kanskje en cd, nye headphones ol. Ellers er jo et godt par hjemmestrikka ullsokker alltid greit å ha :D *sokkefan*
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 I hvilken forbindelse vil du gi ham gave? Og hva liker han? Det er ikke lett å komme me gave forslag til folk man ikke kjenner, men gutter liker gjerne litt praktiske "manneting" letterman-kniv, magnum lommelykt, en god sigar, ol. Er han sportslig, kanskje noe fra en sportsbutikk. Hvis han liker musikk, kanskje en cd, nye headphones ol. Ellers er jo et godt par hjemmestrikka ullsokker alltid greit å ha :D *sokkefan* ← Hihi! Skjønner tegninga Jo da, kjempegode forslag her. Vil gi ham en gave for å vise ham at jeg er glad i ham. En sigar er nok ikke noen god ide, han røyker ikke. :D
Gjest fluesmekker Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Koselig det, du får "studere" ham litt til du finner noe lurt han vil sette pris på. Ellers er ikke ullsokk-tipset mitt helt på jordet; noe du har laget selv vil han nok sette pris på. Husker at jeg fingerhekla et lite armbånd av et garn jeg fant når jeg satt å kjeda meg. Overakk det "ironihøytidlig" til min nåhverende kjæreste, vi var ikke sammen da, men han var forelska i meg. Og tror du ikke gutten gikk med det stygge armbåndet rundt håndleddet i flere uker etterpå. :rosasmil: Så søt. Når det gjelder sigar vet du aldri, verken min far eller kjæreste røyker, men setter stor pris å en sigar til høytiden for det. Får bare beskjed om at det er en "manneting"
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Jeg kjøpte gave til min "kjære" for en uke siden eller noe sånt.. Var på gullsmeden og fant et tøft armbånd av sølv og lær fra serien Alexander.. Var med navn på.. Ser nå at prisen kanskje blir litt høy siden det kosta 550.. Men et forslag til senere kanskje.. Men vet det er en del tøffe msykker i den serien.. ER vel gullfunn butikkene jeg har sett det i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå