Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Hjelp!! Kjæresten min og jeg ble sammen i februar . Før jeg traff ham ble jeg våt hele tiden, og måtte flere ganger i uka "lette på trykket" . Nå blir jeg jo aldri våt lenger! Lurer på om det kan være at vi trenger mer tid på å bli bedre kjent med hverandre bare.. han bor fem timer unna meg, treffes bare i helgene og i ferier. Kanskje det blir bedre når jeg flytter? Da blir jeg bare en halv time unna ham.. Noen som har noen lignende erfaring?? Må forresten også meddele at han er alt jeg har drømt om ellers! Ingenting å klage på!!!
Gjest Chrizzy Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror at dette sikkert bare er psykisk, og blir nok bedre når du blir enda tryggere i forholdet (møtes mer jevnlig osv)
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Vil tro det er psykisk, eller at du har begynt på hormonprevensjon.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Det er ikke i bare perioder i mnd. da? Jeg har ikke mensen lenger pga. hormon spiral, men jeg merker betydelig forskjell på når i mnd. jeg er. Går fra knusktørr til nesten for våt... Kjæresten min sier det overhodet ikke er noe å bekymre seg for :kys_2:
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Takk for svar! Jeg går ikke på noe hormonbasert prevensjon nei, bruker bare kondom. Det er sikkert bare psykisk da ja,.. satser på at det ordner seg:) Utrolig bra at det går an å spørre om ting man ikke prater så mye om ellers, her inne. Veldig bra altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå