Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallais ;) Jeg var på Ikea i dag og kom over laminatgulv (trodde ikke de hadde det...) med 15 års garanti. Er det noen som har erfaringer med dette laminatgulvet?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Du bør absolutt lese litt her.

I denne testen kom gulv fra IKEA dårlig ut.

Vet ikke om det er det samme gulvet du tenker på.

Skrevet
Hallais ;) Jeg var på Ikea i dag og kom over laminatgulv (trodde ikke de hadde det...) med 15 års garanti. Er det noen som har erfaringer med dette laminatgulvet?

tusen takk for hjelpen :klappe: Da blir det ikke laminat fra IKEA, får satse på noe i en høyere prisklasse. Denne er til deg :smilyblomst:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har dårlig er faring med det. Tåler ingenting

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har veldig god erfaring med det, tåler til og med klør fra de digre hundene våres som spretter rundt..

Vi har brukt en slags "fugemasse" i skjøtene for å få det vanntett, funkier fint :)

Skrevet

Ikkje enkelt dette her, men tror nok vi satser på en annen type laminat. Uansett takk for all hjelp.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hva denne fugemassen er som man kan bruke på laminatgulv? Vet det finnes noe man bruker ved legging, men gulvet er allerede lagt, så hvis det finnes noe man kan bruke etterpå...? Laminat fra IKEA her også forresten, funker greit hvis man har et stramt budsjett som jeg, så kan jeg heller legge noe bedre hvis jeg får god råd en gang. Skjønner nå hva folk mener når de sier laminat er kaldt i forhold til parkett, men det er ikke alt for ille, og det ser bra ut enn så lenge.

Skrevet

Vi har laminat nå, og vi har flere venner som har det, og synes laminat ikke er kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...