Gjest seroxata Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 er ute etter bilder i sort/hvitt, og lurer på om noen vet om noe sted jeg kan få tak i dette?? (roser, personer, litt sånn spesielle motiver, alt egentlig) noe på nett? har noen nydelige bilder på dataen, men har ingen skikkelig printer med fotopapir, så det blir ikke så bra når jeg skal skrive det ut
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Har du eller finner du noen på nettet, så kan du få framkalt dem (evt. forstørret opp) på fotoknudsen.no. Det er kult å kjøre et filter på dem også, i photoshop el.l. Jeg kjørte et charcoal-filter på brudebildet vårt og forstørret opp, det ble innmari kult
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Jeg kjørte et charcoal-filter på brudebildet vårt og forstørret opp, det ble innmari kult ← Vi har laga litografi av brudebildet vårt, og forstørra det i 50x70! Det er skikkelig stilig, ser ut som kunst!
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Vi har laga litografi av brudebildet vårt, og forstørra det i 50x70! Det er skikkelig stilig, ser ut som kunst! ← Det høres veldig stilig ut Veslo. Hvilket program brukte du?
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Du kan printe ut selv ja, i en fotobutikk, og ramme inn. (Men anbefaler ikke å putte på filtre fra Photoshop, det ser veldig fort veldig tacky ut, selv om det er morsomt der og da).
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 Du kan printe ut selv ja, i en fotobutikk, og ramme inn. (Men anbefaler ikke å putte på filtre fra Photoshop, det ser veldig fort veldig tacky ut, selv om det er morsomt der og da). ← Jeg redigerer en del bilder selv i photoshop, og lager stilige bilder.. Men det er utrolig mye annet man kan gjøre enn å bare "slenge på et filter".
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 Jeg redigerer en del bilder selv i photoshop, og lager stilige bilder.. Men det er utrolig mye annet man kan gjøre enn å bare "slenge på et filter". ← Nettopp. Jeg jobber veldig mye i Photoshop, men holder meg unna ferdiglagde filtre. Det er kanskje morsomt der og da å få fotografiet til å se ut som et oljemaleri, men det ser utrolig tacky ut og ikke noe jeg ville hatt på veggene. Sier dermed ikke at man ikke kan gjøre noe i Photoshop, for det kan man, uten at det ser like dårlig ut som med filtre.
Gjest seroxata Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 jeg har tenkt å prøve ut fotoknudsen, har ikke photoshop men takk for svar
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #11 Skrevet 16. juli 2006 Jei har fotsopp di tøs kom her og fiks på bilda dine :D
Gjest seroxata Skrevet 16. juli 2006 #12 Skrevet 16. juli 2006 høhøh :D ja, det du har ja! men så flott ka hur
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #13 Skrevet 16. juli 2006 fotsopp er da altså photoshop i tilfelle noen skulle tro jeg hadde helt føngøsbefengte tæs!
Sarah Salamander :-) Skrevet 16. juli 2006 #14 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har kjøpt flere motiver fra denne nett siden. Her har de vanvittig mye kult og en god oversikt over alle fotografiene de har i sort hvitt. Gå inn på http://www.allposters.com/ klikk på photography og så b&w
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #15 Skrevet 16. juli 2006 Nettopp. Jeg jobber veldig mye i Photoshop, men holder meg unna ferdiglagde filtre. Det er kanskje morsomt der og da å få fotografiet til å se ut som et oljemaleri, men det ser utrolig tacky ut og ikke noe jeg ville hatt på veggene. Sier dermed ikke at man ikke kan gjøre noe i Photoshop, for det kan man, uten at det ser like dårlig ut som med filtre. ← Nettopp, da skjønner jeg, er enig med deg. Jeg bruker noen av filtrene en del, foreksempel; diffuse glow på portretter, viktig å ikke ta for hardt i..
Gjest seroxata Skrevet 17. juli 2006 #16 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har kjøpt flere motiver fra denne nett siden. Her har de vanvittig mye kult og en god oversikt over alle fotografiene de har i sort hvitt. Gå inn på http://www.allposters.com/ klikk på photography og så b&w ← ooooh!!! nice one!! tusen tusen takk bestiller nå jeg, heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå