Sam Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Tenker å dra dit neste år. Noen som har vært i Ayia Napa og/eller bodd på akkurat dette hotellet? Har hørt at det kan være ganske mye liv i gatene i Ayia Napa, men at om man bor i utkanten og skal på badeferie så går det helt fint. Hotellet skal ligge i et rolig område, men nært nok til at man kan gå ut å se litt liv om man vil det. Noen erfaringer?
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Kan anbefale å reise dit. Hotellet ligger, som du sier,litt i utkanten av byen slik at du blir ikke fortyrret av barer og fulle folk. Hotellet har en del barnefamilier, så det er ikke så mye støy der på natta. Da jeg var der var jeg 17 år og selv om det var barnefamilier var det helt greitt. Det ligger en strand rett bak hotellet som jeg liker utrolig godt, så viss du er starndmenneske har du kort vei ned dit Vi gikk ofte fra hotellet og inn i byen, deilig rusletur, og tok kanskje taxi tilbake. God service er det på hotellet også ( da jeg var det) og rommene er fine. Spisestedet på selve hotellet husker jeg var litt dyrere enn de inne i byen, men bortsett fra det, bra-bra! Har vært i Ayia Napa 5 ganger og skal dit den 6 gangen nå i sommer. Det gjelder å finne sine steder, man MÅ jo ikke oppsøke klosterplassen ved 12 tiden på natta hvis man ikke vil feste.. Ja, Ayia Napa er nok et festested, men jeg har vært der 4 av de gangene kun på avslappningstur, funket bra for oss. Blir alltid fornøyd og har alltid flott vær! God tur hvis du drar nedover dit!
Sam Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2006 Takk for tilbakemelding gjest_Janne! Ja, sånn som jeg har forstått det, så er Ayia Napa et feststed, da inni selve byen, og noen hoteller ligger sikkert mye nærmere og sentralt til feststedene også. Men akkurat dette hotellet så ut som det lå i utkanten, der det er rimelig stille, men samtidig kort vei til både strand, som du sier, og andre ting. Kommer ikke til å dra ut i byen i 00.00 tida, da vi skal ha med baby, som da er ca 6 måneder. Det blir nok snakk om å gå på ettermiddagene, og kanskje tidlig kveld, bare for å se seg om/eventuelt finne et rolig sted å spise, der babyen kan sove i vognen. Har bodd på Sunwing Resort før, og det er som du sier, god service, iallefall opplevde vi det. Og folk var vennlige og alt var helt greit. Det blir nok det hotellet ja! Bare å vente til litt senere på året, og så bestille ferien for neste år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå