Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Neon som har prøvd vaskemiddelet fra First Price? Ser at de selger sånne store (3kg?) pappbokser, og det er jo så billig i forhold til disse "vanlige" merkene. Koster vel omtrent det samme for en sånn stor boks som de små pakkene fra blenda og omo. Så er det noen her som har erfaring med FP vaskemiddel? Vasker det tøyet helt rent osv.?
Amalie_85 Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg kan ikke bruke den. Jeg reagerte på den. Prøvd andre produkter fra dem og (ikke mat) og dem har jeg og reagert på. Kommer jo ann på hudtype og. Men kan ikke huske å ha reagert så sterkt på andre produkter
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Jeg bruker bare det fra First Price, og jeg syns det er like bra som Omo. Og så lukter det godt også.
Duchess Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Er det Color-versjon eller er det sånn som passer til alt?
Superlammet Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Er det Color-versjon eller er det sånn som passer til alt? ← Var priceless å se overskriften på hovedsida.. "Vaskemiddel fra First Price" siste innlegg: useless Det jeg leste var selvsagt "Vaskemiddel fra First Price - useless"
Duchess Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Var priceless å se overskriften på hovedsida.. "Vaskemiddel fra First Price" siste innlegg: useless Det jeg leste var selvsagt "Vaskemiddel fra First Price - useless" ← Ja, hvem vet. Kanskje det er det som blir min konklusjon også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå