Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg skulle ha meg en piratbukse på H&M forleden. Jeg pleier å bruke enten 40 eller 42 i bukse, men måtte opp i 44 Dette skjønte jeg ikke noe av. Har en tilsvarende bukse fra H&M i fjor i str. 42, og den er altfor stor for meg. Noen lagt merke til det samme?
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Ei venninne av meg påpekte det samme; hun bruker normalt str 36, men fikk med seg 38 med en feiltakelse, og den var ikke større enn hun trengte det, uten at hun har lagt på seg ellers.
Gjest Gus Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Ja. Jeg har gått ned i vekt siden i fjor, men må likevel ha en størrelse større enn jeg brukte før på H&M.
Svart Katt Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Enig. Gått opp en størrelse det siste året, uten at kroppen har forandret seg drastisk. Men det er forskjell på størrelsene på H&M dameavdeling og H&M ungdomsavdeling synes jeg.
Gjest Gus Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Ja. Jeg har gått ned i vekt siden i fjor, men må likevel ha en størrelse større enn jeg brukte før på H&M. ← Jeg gleda meg så veldig til å kjøpe klær i mindre størrelse og ergo få mere å velge mellom, men så må jeg opp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå