Gjest MIKKE Skrevet 26. desember 2002 #1 Del Skrevet 26. desember 2002 Synes dette med sokker var et spennende tema og fører herved tråden videre. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vea Skrevet 26. desember 2002 #2 Del Skrevet 26. desember 2002 Egentlig ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. desember 2002 #3 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg synes nylonstrømper er sexy. Strømpeholdere og sånt. Men sokker? Nei. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sliten Skrevet 28. desember 2002 #4 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg har hørt at det er noen som må ha grønne gummistøvler på for å få det til å gå for seg, er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prince Skrevet 28. desember 2002 #5 Del Skrevet 28. desember 2002 personlig så blir jeg mest opphisset av 7dager gamle grågule tennissokker med hull på hælen. bare jeg tenker p¨å det vekker det følelser i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 #6 Del Skrevet 28. desember 2002 Sokker er til for å ha på beina, ikke på p*kken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. desember 2002 #7 Del Skrevet 28. desember 2002 Mikke, den forrige tråden ble lukket fordi så mange ikke er i stand til å tenke seg at noen faktisk tenner på dette. Resultatet ser du i noen av de svarene du har fått. Toleranse er ikke alltid så fremtredene, desverre. Jeg lukker denne tråden også, mens jeg beklager på forumets vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg