Gå til innhold

Outlet stores

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sony_*
Skrevet

Noen som har vært på de store outlet butikkene som ligger like utenfor Milano? Hva synes dere, verdt å dra dit og miste en dag i Milano? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på den ene som er nyåpnet for noen uker siden. Desverre hadde jeg kun par timer der. Kunne glatt brukt en hel dag der. Jeg som elsker å shoppe syns det er verdt å bruke dagen på det, men hvis du ikke har tenkt å shoppe noe særlig så er det bedre å holde seg i Milano.

Jeg handlet en del sportsklær, og det var omtrent halvpris av prisen i Norge. rakk ikke å handle så mye annet, men kikket litt på prisene og det var en god del biligere enn i byen og spes biligere enn her hjemme.

Gjest Gjest_Sony_*
Skrevet

Tusen takk for svar!

Hvilke butikker kunne man finne der? Og husker du navnet på senteret? :)

Skrevet

Husker ikke navnet, men skal prøve å finne det ut. Det er ikke senter, det er mer som en liten "by" med masse butikker, restauranter, fast food, cafeer. Alt tilrettelagt til å bruke hele dagen der.

De har alle sportsmerker, hver og en har sin butikk, Fila, Nike, Puma, Levis, Triumph, flere veskebutikker, skobutikker, et par barnebutikker. Som sagt så hadde jeg veldig lite tid, så jeg fikk ikke sett så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...