Gjest Gjest_silja_* Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Noen som kan noen fine sitater eller vers? skal vere på et kort til kjæresten min. ganske nytt forhold. vil få fram hvor gla han gjør meg og hvor godt jeg har det når vi er sammen. noen som har et tips? til enten en side med slikt eller som kan et fra før:)
yvoesp Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Å elske noen dypt gir en styrke. Å bli elsket dypt av noen gir en mot Lao Tzu Kjærlighet består ikke i at man stirrer på hverandre, men i at man ser fremover i samme retning Antoine de Saint- Exupèry Vi finner ikke kjærligheten ved å finne et fullkomment menneske, men ved å lære å se et ufullkomment menneske på et fullkomment vis Anonym Husk at kjærligheten er en måte å reise på, ikke noe mål Roy Goodman
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Å elske noen, Å bli elsket, Kjærlighet, kjærligheten, kjærligheten.. Ganske nytt forhold, skrev TS. Kjærlighet og elsker deg-vissvass kan virke litt rart og uekte så tidlig (ikke minst kvelende og intenst :hår:)... Jeg ville satset på noe egenprodusert!
veslepus Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 leter etter det samme... ikke lett å si det en vil si uten at det blir for klissete... fort gjort at det blir litt too much for tidlig
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Hit me Baby one more time! (Britney Spears)
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Sjarmerende, ingen tvil! ← Du vet jo at jeg er en sann romantiker.
K.A. Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Ooo! Kom på den udødelige Ash: "Gimme some sugar, baby"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå