Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg igjen :forvirret:

Kort repetisjon: Forrigen mens var 25.mai. Hadde IKM 23.juni, testet svakt positivt noen dager etterpå, den 26.juni. Testet negativt hos legen den 3.juli, og legen tok også ultralyd på meg. Alt så normalt ut, hun nevnte at slimhinnene i livmoren var store og at jeg derfor nok ville få mensen snart. Jeg fikk dette svaret i posten (blodprøve) den 6.juli:

"Vi har mottatt resultatet fra graviditetsblodprøven. Denne var normal. Det er stor sannsynlighet for at du har hatt en tidlig abort.

Jeg anbefaler deg å bare se ann. Hvis du ikke har fått mensen allerede, forventer jeg at du får den innen kort tid. God sommer."

Jeg har ikke fått tilbake mensen, og kjenner ingen tegn til å få den heller. :forvirret::forvirret::forvirret: Jeg har ikke blødd en bloddråpe, og begynner å bli litt nervøs. Føler fremdeles at det er "noe" inne i magen min. Og hvis det er dødt, vil jeg veldig gjerne at det skal komme ut.

Noen erfaringer?

Når kan jeg forvente å få mensen?

Corine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd dette?

Skrevet

Nei har ikke opplevd det du beskriver over, men har nettopp hatt en MA så jeg forstår hva du mener med å få det ut om det er noe døtt der... :grine:

Anbefaler deg å kontakte en kvinneklinikk på et sykehus el lignende for den legen din virket litt "rar".

Håper alt går bra med deg. Lykke til klemmer fra meg.

:klem:

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake til forventet tid etter SA, så har desverre ikke opplevd det samme.. Har hørt om mange som bruker litt ekstra lang tid å få tilbake første mens etter en SA, men deretter har syklusene blitt normale..

Du sier du føler at det er noe igjen der inne, men det har du nok ikke dersom legen har undersøkt deg med ultralyd. de er nøye med å undersøke om det "rester" igjen etter en abort.. Hadde det vært det hadde du blitt sendt til utskraping...

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror det nesten ikke, men nå nettopp fikk jeg den etterlengtede blødningen. Så da er det bare å ta det med ro noen dager, og håpe på bedre lykke neste gang.

Takk til alle som har gitt meg gode råd!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...