Gjest Marius&Hanne Skrevet 26. desember 2002 #1 Skrevet 26. desember 2002 Hei! Er det noen som har tips til fine kirker og ett passende festlokale i Oslo? Vi gifter oss 13 september 2003 Marius&Hanne
Imax Skrevet 26. desember 2002 #2 Skrevet 26. desember 2002 Dette har vært tatt opp før. søk, så finner du sikkert noe.
Tvilling76 Skrevet 27. desember 2002 #3 Skrevet 27. desember 2002 Det er vanskelig å komme med tips om kirker da smaken er svært forskjellig. Jeg ble selv anbefalt å leie boken som heter "Kirker i Norge" på biblioteket. Den er inndelt etter fylke / sogn, og viser bilder, beskriver kirken, orgelet, maleriene samt antall sitteplasser. En ypperlig bok å ha som utgangspunkt før man begynner selve tittingen. Når det gjelder lokaler bør dere finne ut hva slags krav dere har (antall plasser, restaurant eller skal dere sørge for mat og drikke selv?, skal det være egne sittegrupper... etc) Vi bestilte kirke og lokale for 3 mnd siden og da begynte det å bli ganske utvannet allerede. Vi gifter oss i Maridalen kapell 9/8-2003 og festen holdes på www.ostmarkseteren.no -Tvilling76
Tyren Skrevet 1. januar 2003 #4 Skrevet 1. januar 2003 Dere kan sende meg en PM eller mail, så kan jeg sende en liste jeg har over mange lokaler i oslo med tlfnr. Disse varierer både i str. og pris, men det kan jo være ok å starte ett sted. Når det gjelder kirker, så er jeg enig med Tvilling 76 om at dere kanskje bør leie boken "kirker i norge", ihvertfall hvis ingen av dere sokner til en kirke dere liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå