Gjest Lea Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg trenger et kort innføringskurs i InDesign. Har selvsagt søkt litt på nettet, men vil gjerne ha tips fra noen som har gått på et tilsvarende kurs. Regner med at jeg kommer til å satse på et 2-dagers grunnkurs i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Ingen som har gått på et sånt kurs? Photoshop? Illustrator? Annet "datakurs"? *dytte opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LayOut with me, baby! Skrevet 12. juli 2006 #3 Del Skrevet 12. juli 2006 IGM eller Noroff . Du kan også kjøpe selvstudiekurs fra Datajungelen. Seriene "Classroom In A Book" og "Visual World" finnes også på norsk! Er det greitt med dansk, kan Globe Forlag også anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 Takk. Det er nok IGM som er det mest aktuelle av disse. Får neppe mer enn 2 dager til rådighet og vil helst gå på et kurs der jeg kan spørre og grave. Selvstudie får jeg heller ta i ettertid. Må bare lære meg de vanligste tingene, slik at jeg kommer i gang. Har også sett at Gateway College har kurs. Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå