Gjest Lea Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg trenger et kort innføringskurs i InDesign. Har selvsagt søkt litt på nettet, men vil gjerne ha tips fra noen som har gått på et tilsvarende kurs. Regner med at jeg kommer til å satse på et 2-dagers grunnkurs i første omgang.
Gjest Lea Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Ingen som har gått på et sånt kurs? Photoshop? Illustrator? Annet "datakurs"? *dytte opp*
Gjest LayOut with me, baby! Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 IGM eller Noroff . Du kan også kjøpe selvstudiekurs fra Datajungelen. Seriene "Classroom In A Book" og "Visual World" finnes også på norsk! Er det greitt med dansk, kan Globe Forlag også anbefales.
Gjest Lea Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Takk. Det er nok IGM som er det mest aktuelle av disse. Får neppe mer enn 2 dager til rådighet og vil helst gå på et kurs der jeg kan spørre og grave. Selvstudie får jeg heller ta i ettertid. Må bare lære meg de vanligste tingene, slik at jeg kommer i gang. Har også sett at Gateway College har kurs. Noen som har erfaring med disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå