mee mee Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 negne båndene mine er alltid opprevet og ser ikke fint ut.. også huden rundt negelen blir opprevet.. noen produkter som gjør at det ikke blir slikt?
Gjest Virvel Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Når mine neglebånd blir sånn klipper jeg dem rett og slett av. Holder hendene i varmt vann i vasken i et par minutter først slik at huden blir myk, deretter klipper jeg av den døde huden (har faktisk en egen neglebåndsaks, men den er jo klin lik en vanlig neglesaks, bare litt spissere og smalere). Smører med en god krem til slutt, f.eks. aprikoskrem fra Dior. Hvis jeg er flink til å smøre hendene godt etterpå (og ikke plukker på neglene mine hele tiden ) vokser neglebåndene hele og pene ut igjen.
tuji Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Kjøp Solar Oil på en neglesalong, og gni en liten dråpe inn i neglebåndene et par ganger i uka. Den er god, og veldig drøy. Jeg kjøpte min før bryllupet vårt for fem år siden, og har bare brukt halvparten.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har også neglebåndcremen til Dior Liker den veldig godt.. ArtDeco har jo en egen negleserie.. Kan være verdt å sjekke ut
lillesky Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har kjøpt Depend neglbåndskrem (liten tube på H&M til ca. 50 kr), og smører på hver kveld. Det hjelper!
Gjest Tanita Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Bruk Solar oil hver kveld før du legger deg. Bruk Cuticle eraser om dagene, smør på så ofte du kan/vil. Disse to er fra Creative Nail Design og gir raske og gode resultater! Pluss, at solar oil lukter godt.
mee mee Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2006 Bruk Solar oil hver kveld før du legger deg. Bruk Cuticle eraser om dagene, smør på så ofte du kan/vil. Disse to er fra Creative Nail Design og gir raske og gode resultater! Pluss, at solar oil lukter godt. ← hva er solar oil, og hvor får man kjøpt?
Gjest Tanita Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Det er en negleolje som mykgjør huden, og kapsler inn fuktighet og fett i neglen. Dette gjør de både vakrere og sterkere. Også fin på neglebånd, gjør underverker på tørre/sprø neglebånd og negler. Basert på søt mandelolje, jojobaolje, riskjerneoje og vitamin E-olje. Du får kjøpt den hos enkelte hudpleiesalonger, hos negledesignere og på Neglakademiet.
Gjest Tanita Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 De selges i forskjellige str på flasken. Fra 59 kroner tror jeg. Absolutt verdt pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå