Gjest Wonder Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Hvilke ord vil dere jenter høre fra en gammel bekjent som dere hadde et fint forhold med? Noe spesielt en bør trekke frem; uten å fremstå som en taper uten et liv som bare vil ha den ene kvinnen tilbake til seg?
Gjest fluesmekker Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Ring heller. Skrevne ord blir ofte mistolkes
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Er det en du har hatt et forhold til, er det noen du har vært forlesket i (og vet hun i så fall det), en gammel venn? Er hun i et forhold? Om du er ute etter å få et forhold til henne så bør du trå mer varsomt enn om du bare vil ha et bekjentskap eller vennskap med henne.
Gjest Wonder Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Vi hadde et forhold til over 1 måneds tid for ca. 1 år siden. Jenten er ikke i et forhold (ja, jeg er gutt som har skrevet dette... forvillet meg inn på Kvinneguiden Vet vel egentlig ikke at jeg liker henne direkte enda, men det kan jo hende.. Hvor varsomt og hvordan bør jeg trø?
Gjest Miloine Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Vi hadde et forhold til over 1 måneds tid for ca. 1 år siden. Jenten er ikke i et forhold (ja, jeg er gutt som har skrevet dette... forvillet meg inn på Kvinneguiden Vet vel egentlig ikke at jeg liker henne direkte enda, men det kan jo hende.. Hvor varsomt og hvordan bør jeg trø? ← Hyggelig med gutter på kvineguiden og du er ikke alene her som gutt! Jeg skjønner egentlig ikke setning nr.2! Er det du som ikke vet helt om du liker henne, eller er det hun som ikke vet at du fortsatt liker henne? Jeg forstår at dere hadde et forhold i 1 mnd. for ett år siden, men det jeg også lurer på er hvorfor dere avsluttet forholdet!? Har hun grunn til å være sur på deg kanskje? Hvis ikke så bare sender du en melding noe ala: "Håper du har det fint, og ønsker deg en god sommer - klemmer fra deg!" Så får du se om hun svarer og evt. hvordan hun svarer!
Gjest Wonder Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Ja, jeg burde kanskje gjøre det så enkelt som det.... Forholdet ble avsluttet grunnet stor avstand - rett og slett. Men er såvidt tilbake i nærheten av meg, selv om snart drar bort igjen... Vil liksom ha litt nærhet før hun forsvinner igjen og gi henne inntrykket av at det kan bli oss to...
Gjest fluesmekker Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Du burde ihvertfall legge ut om hvordan du evnt føler for henne osv, bare en enkel melding, som Miloine sier. Hvis jenta er interessert tar hun kontakt. Så kan du kanskje avtales å treffes en dag og se om det er følelser inni bilder ennå.
Gjest fluesmekker Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Å ringe er jo mer personlig. Men hvis du føler at det blir for påtrengede å ringe i den situasjonen dere er i kan du begynne med en "innledende" sms ala "hei, lenge siden sist. håper du har det fint" Hvis hun svarer og virker interessert, kan du ringe og fortsette "samtalen" over telefon. Jeg gjør dette hele tiden ettersom jeg hater å ha en sms-samtale som varer lengre enn 3 smser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå