Gjest Lanyah Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Er det andre som sliter litt med å finne en passelig bukse?, jeg er lang i bena, og synst det ikke er pent når buksa blir for kort..., da føler jeg meg litt rar og ENDA lengre i bena. Problemet er bare viss jeg skal ha en bukse som er lang nok i bena så blir den for stor i livet...! Hater det! Skal jeg ha en som er passelig i livet så er jeg aldri fornøyd med lengden!... Har noen FÅ bukser jeg er fornøyd med, men de har jeg isåfall letet leeeeeenge etter...! Noen med samme erfaring? Hvilke bukser kjøper dere?... Jeg bruker str. 38.
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 De fleste jeans fåes jo med forskjellig beinlengde og livvidde. Men det er kanskje ikke det du helst vil ha?
Gjest Lanyah Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Det vet jeg, men det er alltid en størrelse STØRRE jeg vil ha på benlengda, men de har de aldri...
Gjest Lanyah Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 isåfall er det svært sjelden de ha det, for jeg har jo som sagt funnet noen...!
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Det går ikke an å legge buksene ned litt da?
Ginen Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Diesel "Keate" er ekstra lang i lengden har jeg inntrykk av. Jeg har "lange" bein, og bruker til vanlig 34, gjerne 35 hvis mulig. Denne har jeg i str. 34 og den er så lang at jeg må gå med høye hæler. Den er så smal nede at jeg må egentlig gå med høye hæler uansett da... Joggesko til denne er tabu... Og så finnes den i de aller fleste str. i vidden tror jeg. Kanskje denne kan passe?
Gjest Lanyah Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Yuki! Takker for svar. Hvor kjøper du denne?, og hva ligger prisen på?
India Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 jeg har også slitt mye med å finne lange nok bukser som samtidig skal være passe ellers. synes det har bedret seg de siste årene.. Only har 36" i alle str Miss sixty er også lange Rock & republic,men de er jo litt dyre C-girl er også fine slik
Hilde Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Cubus har laaaaaange bukser, det samme har Zara, som er på vei til Norge. (Jeg har korte ben, så jeg holder meg unna bukseshopping nevnte steder..)
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 Har sett at Lindex har jeans som er ekstra lange. Kanskje du finner noe som passer der.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 Cubus sine er milevis for lange for meg (de virker generelt store i str.?), og jeg er ikke spesielt kort; 168 cm.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 Diesel Keate er helt normale både i lengde og bredde, synes jeg. Prisen ligger på rundt 1500. Fornarina, Miss Sixty osv har i hvertfall ekstra lange bukser, og jeg tror også Levi's har det.
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. juli 2006 #14 Skrevet 11. juli 2006 Jeg eier to bukser. Og det fordi jeg aldri finner noen i butikken. Min grunn er at de gjerne blir for trange over rumpa og for løse i lårene. Veldidig irriterende. Er jeg den eneste?
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #15 Skrevet 11. juli 2006 Denne har jeg i str. 34 og den er så lang at jeg må gå med høye hæler. Den er så smal nede at jeg må egentlig gå med høye hæler uansett da... Joggesko til denne er tabu... (Jeg bruker kun lave sko til smale bukser. Føler meg ikke så tabu at det gjør noe! :-D)
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #16 Skrevet 11. juli 2006 Jeg skal ærlig innrømme at jeg hater å shoppe bukser. Enten er det lange nok, men for trange, eller så passer de og er for korte, eller så er de lange nok men for store... Og ikke er jeg i en økonomisk situasjon hvor jeg har råd til å betale 1500,- for en bukse enda heller... Skjørt er en fin ting
Ginen Skrevet 12. juli 2006 #17 Skrevet 12. juli 2006 (Jeg bruker kun lave sko til smale bukser. Føler meg ikke så tabu at det gjør noe! :-D) ← Hmmm. Har ikke reagert på andre som bruker flate sko til denne, men jeg får så utrolig laaaange føtter da Føler meg som en klovn Så det var hovedsakelig for min egen del jeg tenkte dette. Jeg betalte 1000,- på Carlings.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #18 Skrevet 12. juli 2006 Jeg elsker Only sine bukser. De finnes i lengde 32, 34 og også 36 tror jeg. En venninne av meg sverger til fornarina, hun er lengre i bena enn meg. En annen venninne av elsker Lee.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #19 Skrevet 12. juli 2006 og jeg er ikke spesielt kort; 168 cm. ← Jeg er også 168 cm, og føler meg ikke akkurat høy.. er minst i vennegjengen hvertfall.
Festus Skrevet 12. juli 2006 #20 Skrevet 12. juli 2006 Har alltid hatt store lår i forhold til livvidde (det har jevnet seg ut litt da men... ), så å finne bukser som er store nok i låra, og "trange" nok i livet er rett og slett håpløst!! De fleste på min størrelse (ihvertfall har tydeligvis bukselagerne bestemt det slik...) har en del rundt magen og rompa, men tydeligvis relativt "slanke" lår... så kommer jeg da med mine "Koss"-lår og får knapt nok buksa på meg.... og en-to størrelser større slenger rundt livet... og belte rundt livet på meg for å stramme inn ei bukse som er 10-20cm for vid er IKKE pent (dersom man finner et belte som er langt nok da......), har sydd inn et par bukser, men det er ikke noe jeg synes er så veldig gøy.... og å sy inn 10-20cm PENT er ikke barebare for ei som knapt nok klarer og sy gardiner... Fant meg et par på Lindex for noen år siden, og kjøpte meg da to av den.. men nå begynner de å bli så slitt at jeg kan snart ikke bruke dem mer... de har selvfølgelig ikke den modellen lenger... ARGH!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå