Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2002 #1 Del Skrevet 26. desember 2002 Noen som kjenner til slankepillen Wellex? Jeg har bestilt en prøvepakke på nettet. Info om preparatet på www.wellex.no Vil gjerne høre om andres evt. erfaringer, er dette bare humbug? Ønsker ikke svar som sier at trening, sunn kost etc er det eneste som hjelper, bla, bla, bla....... Har hørt det 10000 ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukern Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Har prøvd intropakken og merker faktisk en viss forskjell. Spiser det samme som før, men merker at jeg krypmer "innefra". Mindre hoven, magen fungerer. Er likevel usikker - har noen andre erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Jajajaja... jeg bryter sammen og innrømmer at jeg prøver den... men jeg bestilte en prøvepakke og så var jeg bortreist og da kom pakke nummer to før jeg kom hjem og fikk avbestilt... så da tenkte jeg - what the f... jeg prøver. Og det er som alt annet, bare humbug og fanteri - men jeg bruker den trofast. Hjelper den? Nja... men altså, den hjelper å være bevisst på regelmessig kosthold - og det er jo alltid noe. Men jeg har ikke rast ned fire buksestørrelser, eller mistet lysten på sjokolade. Det hadde egentlig vært veldig fint hvis jeg hadde gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra ikke innlogget Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Vil gjerne høre om andres evt. erfaringer, er dette bare humbug? Ønsker ikke svar som sier at trening, sunn kost etc er det eneste som hjelper, bla, bla, bla....... Har hørt det 10000 ganger før. Ettersom du har hørt dette 10000 ganger fær så er det kanskje noe i det... Hadde disse produktene virkelig fungert så hadde det vært store oppslag verden over. Selvsagt så virker noen for en kortere periode, altså når man tar pillene eller mixturen, men hva med etterpå... -da kommer kiloene på like fort om ikke fortere. Å bruke dette over lang periode er kostbart og man vet ikke helt bivirkningene av dem ettersom det ikke er forsket så alt for mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pumpkin Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvis noe høres for godt ut til å være sant, så er det mest sannsynligvis det også Pumpkin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 slankepiller er etter min mening noe man bør holde sge langt unna, har aldri prøvd det selv og vil nok tro at det ikke kan være så bra å tilføre kroppen noe sånt... sunt kosthold og trening er det eneste som hjelper :kgblunk: :D sola :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå