Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg er selv en jente i midten av tyveårene, og som mange andre jenter, elsker jeg å (både gi og) motta oralsex. Flertallet av guttene jeg har vært sammen med (seksuelt) innvolverer fingrer samtidig, eller før/etter de slikker meg. Det er bare digg å bli fingret før, som oppvarming, og det er herlig å bli penetrert av to fingrer samtidig som tungen jobber, MEN så til saken,.. det er ok at man blir sliten i tungen, men for min del er det aldri godt å bli fingret etter at tungen har vært der, da er jeg simpelten for følsom og det gjør direkte vondt.....(og det gjør gjerne at orgasmen må bygges opp på nytt.) Er det noen som LIKER å bli fingret/forsiktig gnidd som en "pause" i slikkingen?? (Jeg føler det gjerne blir for "hardt" uansett hvor forsiktig fingrene vandrer jeg.) Eller er det flere som tenker som meg?,..
Gjest LilSweetie Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Jeg liker fingring der nesten uansett jeg, altså. Men man er jo selvsagt forskjellige.
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Har ingen problemer med fingring som en pause i oralsex. Oralsexen gjør meg ikke mer følsom.
Frk Johansen Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Overhodet ikke noe problem, bare deilig. Men jeg har hatt det sånn som du sier før men en ex. Vet ikke hvorfor det ikke er sånn nå, men har utvilsomt mye bedre sex med sambo enn forrige. Min sambo er fantastisk til å lese meg så det kan jo være noe der...
Gjest Miloine Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg er selv en jente i midten av tyveårene, og som mange andre jenter, elsker jeg å (både gi og) motta oralsex. Flertallet av guttene jeg har vært sammen med (seksuelt) innvolverer fingrer samtidig, eller før/etter de slikker meg. Det er bare digg å bli fingret før, som oppvarming, og det er herlig å bli penetrert av to fingrer samtidig som tungen jobber, MEN så til saken,.. det er ok at man blir sliten i tungen, men for min del er det aldri godt å bli fingret etter at tungen har vært der, da er jeg simpelten for følsom og det gjør direkte vondt.....(og det gjør gjerne at orgasmen må bygges opp på nytt.) Er det noen som LIKER å bli fingret/forsiktig gnidd som en "pause" i slikkingen?? (Jeg føler det gjerne blir for "hardt" uansett hvor forsiktig fingrene vandrer jeg.) Eller er det flere som tenker som meg?,.. ← Vi er alle forskjellige! Gutten din må passe på at han er varsom akkurat da fordi du da er så følsom etter den myke behandlingen, men det viktigste av alt er at han ikke er tørr på fingrene! Han må fukte fingrene for ikke å irritere den sensitive huden før han går til verks. Hva han bruker er opptil dere! Kanskje du vil komme som et ekspresstog gang på gang og at toppen av lykke vil føles evigvarende. Men han må gjøre det "riktig" Ikke tørre fingre, men fuktige! Endret 12. juli 2006 av Miloine
Knurr Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg tror jeg er litt sær, eller eventuelt ikke funnet rette fyren, for jeg kan ikke fordra fingerinnblanding ved oralsex. Ikke der nede, vel og merke. Endret 12. juli 2006 av Knurr
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Motsatt her, blir heller mindre følsom dersom han slikker litt først. Og som regel er jeg for følsom til at han kan begynne å fingre uten å slikket litt først.
aline Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 fingre som vet hva de gjør, er alltid velkomne for min del, før, under og etter og imellom, blir ikke mer følsom eller sår av slikking, så synes vel faktisk fingre kan være vel så godt faktisk.
Gjest 2324 Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror jeg er litt sær, for jeg kan ikke fordra fingerinnblanding ved oralsex. Ikke der nede, vel og merke. ← Samme her. Enten så fingrer man, ellers så slikker man. Liker ikke å få fingre inn i skjeden mens jeg blir slikket heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå