Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Nå har jeg vaskemaskin og kurv på badet, og er fornøyd med det. Men snart flytter vi og da må vaskemaskinen stå på kjøkkenet. Hvor bør jeg da ha skittentøyskurven? Hva gjør dere andre?
Lizzie Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Der man kler av seg? Badet eller soverommet. Vi har vaskerom i kjelleren og skittentøyskurv på soverommet.
Knurr Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Har bodd to steder med sånn ordning. På det ene stedet var det plass ved siden av vaskemaskina til skittentøyskurv (hadde en liten gardin ned fra kanten av benken for å skjule), og på det andre stedet hang vi en skittentøyssekk på badet som ble drasset frem og tilbake. Mye greiere å sortere skittentøy på badet enn på kjøkkenet, og så dra det med ut.
Arkana Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 I England har man stort sett alltid vaskemaskinen på kjøkkenet, da jeg bodde der hadde jeg skittentøyskurven på soverommet.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Det er noe i hodet mitt som gjør at jeg ikke ville oppbevart skittentøyet mitt på kjøkkenet, selv om jeg synes det er greit å ha vaskemaskinen der. Badet er vel mitt sted nr 1, eller på soverommet.
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 I England har man stort sett alltid vaskemaskinen på kjøkkenet, da jeg bodde der hadde jeg skittentøyskurven på soverommet. ← Sånn gjorde vi det også da jeg bodde i England.
Malama Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Badet eller somverommet ja. Uansett hvor jeg har vaskemaskinen, er det der jeg vil ha skittentøyet. (gjerne begge steder kanskje, ettersom jeg bruker det på badet, men min elskede har en tendens til å kle av seg på soverommet...)
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har også noe i mot kjøkkenet, selv om det er praktisk å ha den i nærheten av vaskemaskinen. Men jeg liker heller ikke soverommet, pga. allergi vil jeg gjerne ha minst mulig støvsamlere der. Hva med badet eller gangen?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 Skittentøyskurven er mest praktisk å ha der man kler av seg.
afr0dite Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Vi har en trådkurv med lokk i gangen. Ville aldri hatt på soverommet. Der skal man bare sove. Ellers er jo badet et godt alternativ. Har også noe i mot å ha skittent tøy på kjøkkenet, selv om det er i en kurv...
qrs Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 Syns kanksje ikke badet er et egnet sted for skitne klær - litt vel varm der inne kanskje. Vi hadde også vaskemaskin på kjøkkenet noen år. Da hadde vi et kott rett ved siden av kjøkkenet - stort nok til å kunne gå i. Der inne hadde vi skittentøyet. Hvis ikke vi hadde hatt den muligheten ville jeg hatt skittentøyet på soverommet.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har vaskemaskin på kjøkkenet. Er faktisk veldig fornøyd med å ha vaskemaskin der, liker veldig godt badet mitt siden det er så lite og raskt og greit å rengjøre og alt er lett tilgjengelig når det er så lite Jeg har skittentøyskurven i skapet på soverommet. Jeg har laget en egen løsning av en skuff i skapet, omtrent slik som den løsningen de selger på IKEA til sine garderobeskap. Dvs en tøypose man kan trekke ut og lukke inne i skapet når det ikke er i bruk. Ja, jeg sover inne i på soverommet. Men jeg kan jo ha skittentøyet i skapet med skapdøre lukket for det? :klø:
Pilar Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har vaskemaskinen i kjelleren og skittentøyskurven i et siderom til gangen rett ved kjellerdøra, for at samboeren skal huske å ta den med seg når han skal vaske klær.
afr0dite Skrevet 12. juli 2006 #14 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har vaskemaskin på kjøkkenet. Er faktisk veldig fornøyd med å ha vaskemaskin der, liker veldig godt badet mitt siden det er så lite og raskt og greit å rengjøre og alt er lett tilgjengelig når det er så lite Jeg har skittentøyskurven i skapet på soverommet. Jeg har laget en egen løsning av en skuff i skapet, omtrent slik som den løsningen de selger på IKEA til sine garderobeskap. Dvs en tøypose man kan trekke ut og lukke inne i skapet når det ikke er i bruk. Ja, jeg sover inne i på soverommet. Men jeg kan jo ha skittentøyet i skapet med skapdøre lukket for det? :klø: ← Klart du kan! Men -jeg- liker ikke å ha skitent tøy der jeg skal sove! :blunke:
abelille Skrevet 12. juli 2006 #15 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har skittentøyskurv på soverommet og på badet. Vaskemaskin står på badet i tillegg til at vi har felles vaskeri i kjelleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå