Anede Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Hvordan gjør dere det med barn?? Jeg er redd for at det skal bli masse hyling,masing og gråting under sermonien, og under middagen. klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 I kirka så har mormor med en pakke med rosiner!!!! Og skulle han "bråke", så får han bare gjøre det. Men dersom det blir mye skriking får noen ta han med ut. Han skal ikke være med i selskapet. (Er 2 år.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 20. mars 2002 #3 Del Skrevet 20. mars 2002 vi har satt enn "aldersgrense" på 10 år for deltagelse, da vil det ikke bli så mye flying for foreldre og barna vil ikke kjede seg. jeg tror ikke barn har noe utbytte av et slkt selskap. jeg skal ha barnevakt til sønnen vår under middagen ( han vil være 7 mnd. når vi gifter oss) barnet til søsteren min (fødes i løpet av noen uker...) må selvfølgeig også være med, men skal også være hos barnevakten inne i huset (vi skal ha hage selskap i telt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette01Juni Skrevet 20. mars 2002 #4 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg var nettopp i et bryllup der brudeparet hadde ei datter på ca. 2 år. Hun satt fremme med besteforeldrene å ropte på de hun kjente og vinket, SÅÅÅ fornøyd Det ble endel prating også når presten snakket, men det gjorde ingenting. Han lot seg ikke bry med det og det ble jo også et par ekstra smil på oss som var og så på Tror nok jeg ville ha droppet små barn på selve festen. Det blir fort masete og ungene vet jo egentlig ikke hva de går glipp av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evy Skrevet 20. mars 2002 #5 Del Skrevet 20. mars 2002 Vi har en gutt på 17 mnd og 20 mnd når me gifter oss. Og han skal være med i bryllupet, tinghuset og festen! Siden min svigerinne og svoger ikke har unger ennå, så spurde eg om dei kunne ha ansvaret for han, helt til det er lalle natti. Og da kjører dei han hjem og legger han og da har me klar en barnevakt som passer på han. Eg syns dette var en god løsning. Men det er alltid lurt å ha noe snop eller lignende, vis en skulle bli urolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. mars 2002 #6 Del Skrevet 20. mars 2002 Problemet vil vel også forverres dersom de blir mer speedy av alt snopet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå