Leyla77 Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Er det noen som har erfaring med å kjøpe brudekjole i Danmark, Sverige eller England? Tror man bare det er billigere, eller er det virkelig penger å spare? Må man ikke tilbake flere ganger? Eller har de større utvalg av størrelser, slik at man kan kjøpe når man er der? Tar gjerne i mot tips om eventuelle brudesalonger du har hatt erfaring med. Har vært i mange brudesalonger i Norge. Syns prisnivået er høyt, og liker ikke at salongene ikke tilpasser kjolene hos seg. Eller iallefall tar fullt ansvar for kjolen til den er perfekt. (vet at noen har egne skreddere, men har hørt om flere du får en lapp med et navn på en skredder) Kjenner at kjole-problematikken stresser meg bittelitt.....
marsy Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har ikke kjøpt, men har vært i kontakt med House of Brides i Danmark for å sjekke pris. De hadde de kjolene jeg har kikket på i min størrelse, og selv med moms og flyfrakt til Norge er kjolene billigere enn å kjøpe dem her. 8900kr for en Rembo Styling kjole
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Kjøpte kjolen min hos Lilly i danmark på nett. Betalte ca 1400 kroner for kjole, porto og toll. Og jeg er kjempe fornøyd, må bare få lagt kjolen litt opp.
Leyla77 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2006 Innlegget er lagt til I dag, 19:53 Kjøpte kjolen min hos Lilly i danmark på nett. Betalte ca 1400 kroner for kjole, porto og toll. Og jeg er kjempe fornøyd, må bare få lagt kjolen litt opp. Det hørtes veldig billig ut! Kjempe heldig, du! Tror ikke jeg tør bestille noe uten å prøve...
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Det hørtes veldig billig ut! Kjempe heldig, du! Tror ikke jeg tør bestille noe uten å prøve... ← Jeg måtte legge inn alle målene mine, så det skulle mye til for at den ikke skulle passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå