Victori@ Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Leser at en del av dere har hatt denne sjokoladefontenen i bryllupet deres. Lurer litt på det samme, så da tenkte jeg at jeg skulle høre om det var noen med erfaring som kunne komme med tilbakemeldinger på hvordan det var? Brukte dere bare jordbær eller annen frukt også? Hvor mye koster den å leie?
marsy Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 sjokoladefossen både selger og driver med utleie vet jeg... vi leier sjokoladefontene. Vi betaler 2300kr, da fraktes den frem og tilbake, en person monterer den og holder alt rent og pent mens den er i drift, og vi har den i drift i 2 timer. det er også inkludert 5 typer dip-mat, som vi får velge fra en liste... det vi kan velge mellom er: jordbær, appelsin, ananas, marshmellows, minismultringer, karamell/fudge (sånne terninger som man kan kjøpe i smågodthylla) kiwi, druer, turkish delight og mye mye mer. tror det blir veldig populært blant gjestene, ikke så mektig som mange kaker heller. vi gifter oss utenfor norge, så jeg vet ikke hvordan prisene er her til lands
Gjest LilSweetie Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 sjokoladefossen både selger og driver med utleie vet jeg... vi leier sjokoladefontene. Vi betaler 2300kr, da fraktes den frem og tilbake, en person monterer den og holder alt rent og pent mens den er i drift, og vi har den i drift i 2 timer. det er også inkludert 5 typer dip-mat, som vi får velge fra en liste... det vi kan velge mellom er: jordbær, appelsin, ananas, marshmellows, minismultringer, karamell/fudge (sånne terninger som man kan kjøpe i smågodthylla) kiwi, druer, turkish delight og mye mye mer. tror det blir veldig populært blant gjestene, ikke så mektig som mange kaker heller. vi gifter oss utenfor norge, så jeg vet ikke hvordan prisene er her til lands ← Det hørtes utrolig godt ut! Mistenker at det er myyye dyrere her til lands, da....
C Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Vi har kjøpt en sjokoladefontene fra Sjokoladefossen. Den er riktignok mindre enn de man kan leie, men den holder nok.. Den betalte vi ca 1200,- for. Også kommer sjokoladen i tilegg. Vi syntes det var greit å kjøpe den,- kommer til å slå ann i barneselskapene senere! Til å dippe i sjokoladen skal vi ha : Marsmellows, jordbær, bananbiter, kivi, ananas og moreller.
tuji Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Mannen min bare skrattlo da jeg sa at jeg ønsket meg
lille my Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 hehe. det gjorde min også, men jeg har nå bestilt to. så han får bare ta til takke med sann jeg er
*Emma* Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Skulle ikke Veslo ha en sånn.....Veslo...rapport!!!! Jeg trodde min sambo skulle le da jeg viste han den og sa...skal vi ikke ha en sånn....men han sa bare NAM...ja de har sikkert mange sånne i USA
tuji Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Selve fontenen var ganske stygg, men jeg digger konseptet!
marsy Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 Det hørtes utrolig godt ut! Mistenker at det er myyye dyrere her til lands, da.... ← vi leier fra disse: Liquid Chocolate vet ikke om det nødvendigvis blir så mye dyrere i Norge.... i England er sjokkofontener tydeligvis big business
Victori@ Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 12. juli 2006 Mmmmmmmmmm Det hørtes godt ut!! Spørs om ikke jeg må kjøpe meg en sånn en! Tenkte å ha det mellom vielsen og middagen, mens vi er til fotografering. Det tror jeg kommer til å slå an! Og som C sier så kommer den nok til å slå an i barnebursdager senere. Tusen takk for alle tips og god hjelp!! Er så greit å ha dere å spørre om sånne ting man lurer på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå