Malama Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Skal gi det en sjangse ja. Jeg pleier å like tirsdagsseriene på tv2, og vil savne tv-kvelden min dersom jeg ikke liker denne.
Arkana Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Har ikke bestemt meg enda. Har litt lyst til å se, men samtidig føler jeg ikke for noen ny serie jeg "må" følge med på.
Svart Katt Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg så det blir vist to episoder i dag. Dumt. Da begynner det kl 21:50 og er ikke ferdig før 23:30. Men jeg skal muligens gi det en sjanse om jeg ikke har noe annet å finne på. Sykehusserie med leger som ikke er ferdigutdanna kirurger.. Virker litt.. smalt?
Malama Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Uff, så lenge? spørs om vi må gamble på videoen da (Det er vill gambling, for klokka på vår video lever sitt eget liv. Noen ganger bommer den med en halvtime, det er greit nok. (Jeg kan jo alltids legge inn en halvtomes margin i opptaket) To timer er ikke like festlig, og i går morges var den 10 timer feil...) for ikke alle har ferie enda, og trenger en del timers søvn...
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har sett hele sesong 1, og synes det er en kjempebra serie. Skal helt klart se den igjen på TV. Den handler mer om personlige forhold enn akkurat det at de er leger.
Arkana Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Uff, så lenge? spørs om vi må gamble på videoen da (Det er vill gambling, for klokka på vår video lever sitt eget liv. Noen ganger bommer den med en halvtime, det er greit nok. (Jeg kan jo alltids legge inn en halvtomes margin i opptaket) To timer er ikke like festlig, og i går morges var den 10 timer feil...) for ikke alle har ferie enda, og trenger en del timers søvn... ← Må bare le litt av dette! "Skal vi se. Jeg vil ta opp Akutten på mandag kveld. Hvis jeg programmer fra kl 18 søndag kveld og til 14 tirsdag ettermiddag så burde vel det gå greit."
Malama Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Jepp, det blir omtrent sånn, bare at vi ikke tar inn kanalen som sender Akutten da (men om en drøy måned, når vi har flytta, DA gjør vi det...) Men dersom du vet om en plass de selger så "lange" videokasetter... så ville det sikret meg at jeg fikk se det jeg tar opp... klokka hopper jo helt plutselig, så selv om den er rett når jeg stiller inn er det ingen garanti i seg selv. somregel går det bra, men...
Windy Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 Jeg syns serien er helt fantastisk! Har sett både sesong 1 og 2, venter utålmodig på nr 3. Kommer til å se mange om igjen på tv Men nå har man jo forskjellig smak da
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Jepp, skal se Digger lege og sykehus filmer, av en eller annen grunn.. hehe.
Malou Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 Sykehusserie med leger som ikke er ferdigutdanna kirurger.. Virker litt.. smalt? ← Serien har i hvertfall i perioder vært den mest sette i USA, så veldig smalt er det nok ikke. Jeg vil i allefall anbefale serien på det varmeste. Jeg har sett både sesong 1 og 2 og den ble hurtig min favorittserie. Gleder meg til sesong 3 starter i USA til høsten. Men er det ikke et litt rart tidspunkt å starte opp en ny serie på? Midt i ferieperioden?
fuerza Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 Ja! jeg har lest mye bra om denne serien. Må sees. Men er det bare 9 episoder i 1.sesong? :klø: Leste at tv2 sender i dag 1 og 2 av 9.. Er jo ikke mange..
Svart Katt Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 Serien har i hvertfall i perioder vært den mest sette i USA, så veldig smalt er det nok ikke. ← Ja.. Jeg har lest at den har blitt veldig populær og sånn. Det var bare for å sette det litt på spissen. I TV-programmet står det liksom ikke noe mer enn "I går var de studenter, i dag kjemper for å redde liv. Om syv år er de ferdigutdannede kirurger". Men jeg skal som sagt gi den en sjanse. Bra å ikke glede seg altfor mye, da risikerer man jo å bli skuffet.
Malama Skrevet 11. juli 2006 #14 Skrevet 11. juli 2006 Men er det ikke et litt rart tidspunkt å starte opp en ny serie på? Midt i ferieperioden? ← Det har jeg også stussa på. At de ikke begynte den når skoleferien var over, det er jo langt mer vanlig med nye serier til høsten, og repriser i sommerferien. Av logiske årsaker... MANGE har ferie nå. De som er bortreist går da glipp ab de to første epsisodene på en dag, og vips, gidder kanskje ikke følge med. Mange seere, og derved reklameinteresse, borte vekke...
Gjest Skya Skrevet 11. juli 2006 #15 Skrevet 11. juli 2006 Ja, etter å ha lest mange gode anbefalinger både her inne og i avisa så gleder jeg meg til å se den.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #16 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har sett episodene etterhvert som de kom ut i USA og synes serien er kjempebra. Venter spent på sesong 3
Gjest Thalassa Skrevet 11. juli 2006 #17 Skrevet 11. juli 2006 jeg har også sett sesong 1 og 2 og liker serien veldig godt.. absolutt en av mine favoritter nå.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #18 Skrevet 11. juli 2006 Jeg skal definitivt se serien - ikke at jeg vet hva den går ut på - men at den går på tirsdag og har en fin sang i reklamen er nok for å fange min interesse! Merkelig at de starter en sånn serie midt i ferien ja - like rart som at de starta ny runde med 24 rett før sommersesongen også! :klø: Man prioriterer jo ikke akkurat å sitte inne kl 21.30 på en fin sommerkveld...
iviking Skrevet 11. juli 2006 #20 Skrevet 11. juli 2006 Skal se det ja, er jo en veldig populær serie i usa, så da regner jeg med at den er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå