Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vanlig bruker jeg 75 c. Men det er som omkretsen er litt for stor for den glir littegrann opp i ryggen.

Bør jeg da velge 70 D?

PS jeg har ikke tilgang til LaLina osv.... for å prøve

Hvilke modeller liker dere best?

Ønsker en som støtter godt! og "forminsker".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om 70D kunne være verd et forsøk for deg ja. Men det er jo vanskelig å si sikkert uten at du har prøvd først.

Jeg har selv 70G, så mine forslag til BH vil kanskje ikke passe deg like godt. Men jeg tipser deg likevel.

Jeg er kjempefornøyd med denne og denne.

Disse to gir veldig bra støtte og hold. Den første føles som om den forminsker puppene litt også, og det var jo det du var ute etter. Men som sagt har vi forskjellige størrelser vi to, og det kan hende at BH'ene som passer meg perfekt ikke sitter likt på deg.

Men du må neste bare prøve deg frem.

Skrevet

Jeg glemte å si at 70 i norsk størrelse tilsvarer en engelsk størrelse 32. Bare i tilfelle du ikke visste det fra før. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som en god ide ja, 70D.

Den første BHen Bippe linker til er min absolutte favoritt og! Dessuten da jeg var på Lalina sa hun som jobbet der at det var en av de beste BHene de hadde; svært mange som er veldig fornøyd med den :)

Selv om den ikke heter "minimizer" så gir den et godt løft og puppene ser mindre ut med den.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg like rikke minimizer bher, de skviser dem utover så de nesten ser større ut, synes jeg. Bravissimo er superbra, har egen butikk ved Covent Garden i London + mange andre steder. Og det er lett å bytte på nett.

70 E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...