Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Kom med egne erfaringer. :)

Selv har jeg en drøss med jeans av merkene Fornarina og Miss Sixty som jeg har fått av min søster. Etter flere års bruk er de bortimot like fine og ingen er utslitt.

Den kule jeansen jeg kjøpte for 600kr på B-young for 6 mnd. har derimot begynt å revne bak ... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Når jeg var mindre hadde jeg Miss Sixty bukser (jeans), jeg betalte 1000,- lappen for de. Og de ble fort tynnslitte ved knærne og baken. Så jeg var egentlig ikke så fornøyd med kvaliteten på de. Har hatt 3 sånne bukser.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har en gammel miss 60 bukse som jeg kjøpte i England for 4 år siden, den er godt brukt og like fin i dag, kostet meg £88 den gang da :)

Gjest Gjest
Skrevet

Man betaler som oftest for det man får ja.

MEn jeg legger ikke ut i det dyreste når det gjelder bukser og slik. SYns det blir slitt og utvaska uansett.

Holder meg stort sett til only og vero moda priser.

Kjøpe bukse til 1000,- er uaktuelt for meg.

500-600,- er maks!!

Det jeg legger penger i er ute klær, allværsjakker/skijakker og sportsutstyr. Det får jeg igjen for å legge litt ekstra i.

Gjest gjest1
Skrevet

Etter et par år med å ha kjøpt bukser på voice of europe osv, så har jeg nå fast gått over til bare å kjøpe diesel pants (gjerne på salg...:D).

Billig bukser henger i rumpa etter en dags bruk, og ser rett og slett ikke pene ut etter et par gangers vask.

Diesel er jeg kjempefornøyd med, de ser bra ut og holder formen lenge.

Spytter heller i 3000 for 3 bukser som holder tre-fire år enn å fly rundt å betale 500 spenn 2 ganger i året ++

Skrevet

Min Dieselbukse revnet både her og der etter ikke lang tids bruk. Den er laget av et litt tynt olastoff så det kan jo ha vært grunnen. Det som er positivt med litt dyrere bukser er at man ofte kan velge lengden på de.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har både-og-erfaringer på dette området. Jeg har to relativt dyre linbukser fra Bruuns Bazar (kostet ca 1300/stk), og spesielt den ene krympet sånn i vask at den ble veldig kort, og litt i trangeste laget, pluss at sølvglansen den hadde, ikke tålte vask etter anvisningen.

Samtidig har jeg klær fra H&M som jeg har hatt i lange tider, og som ser like fine ut.

Men generelt heller jeg mot at det er en viss sammenheng mellom pris og kvalitet, ja.

Skrevet

Jeg mener at dyre klær gjennongående er av bedre kvalitet enn billige klær. Dog skal det sies at det er unntak begge veier.

Jeg har noen plagg fra H&M for eksempel som har holdt temmelig lenge, samtidig har jeg opplevd at mye dyrere D&G plagg fra Zenon har revnet efter noen uker.

Skrevet

Kjøpte to Sand topper i vinter, og begge krympet voldsomt i vask. Ikke beholdt den sorte fargen heller.....irriterende....

Kjøpte en tiger t skjorte, og den er fremdeles kjempefin i formen og fargen....

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Jeg har jo også selv billige plagg som har holdt seg godt. Det kommer nok litt an på hva slags plagg det er og stoffet.

Men generelt sett så syns jeg at det er verdt å kjøpe litt dyrere ting. Og ihvertfall når det er snakk om plagg man regner med å bruke mye. Min unnskyldning for å kjøpe dyre klær. :ler:

Skrevet

..men man kan jo også tenke sånn at om man kjøper billige klær, har man råd til å skifte ut litt oftere. Men igjen, da kan jo andre si at man er en miljøsnik osv.

Hm..H&M.. Ja, nettopp. Der handler jeg mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...