Gå til innhold

Hvor lenge holder dere på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hender seg at vi tar oss en kjappis her og der. Og det hender seg at vi blir holdenes på en god time eller enda mer. Men i all hovedsak ligger lista her i gården primært på rundt ca. en halvtime hver gang. Pluss minus fem minutter, selvsagt.

Hva med dere der ute? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

I alle dager!

Stoppeklokka på fra penetrering som du så vitenskapelig kaller det har jeg aldri prøvd, og kommer neppe til å gjøre det heller. Etapperitt foregår på andre plan enn det seksuelle her i gården. Hvor lenge akten varer er avhengig av tid, sted, humør, dagsform og anledning men akkurat den delen som foregår fra jeg putter'n inn til det sier pang! er nok den korteste, det som skjer før og etter tar mye lenger tid (forspill og etterspill vet du kamerat).

En kjappis derimot (med minimalt med forspill) kan godt være over på fem minutter men er ofte like god. Som sagt, tid sted, anledning, humør osv......

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg svarte på dette for jeg synes det var en duste-poll....... ble vel litt provosert kanskje :sur:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Er dette en skryte-tråd?

Gjest Gjest
Skrevet

Alt fra 1-2 minutter til en time. Men da er han som oftest ikke sammenhengende inne i meg, men er inne i meg, stopper opp litt, vi gjør noe annet, og starter opp igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe....slik tråder blir alltid feil...

Vitenskaplige forsøk har visst at selve penetrasjonsfasen i gjennomsnitt bare varer minutter.....

Mens når folk skal svare selv holder de på 30-40 minutter....

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Vitenskaplige forsøk har visst at selve penetrasjonsfasen i gjennomsnitt bare varer minutter.....

:Nikke:

Jeg har lest at det gjennomsnittlig varer litt over 2 minutter, men selvfølgelig vil ingen svare det :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, må jeg ta med stoppeklokka neste gang vi har sex? :grine:

Gjest fluesmekker
Skrevet

Er det ikke 7 eller 11 minutter man har funnet ut et gjennomsnitt samleie varer? (eksl "alt det andre")

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor klar man er når penetreringen begynner.... kan jo være alt fra faktisk 0 til evighet det..... :overrasket:

Skrevet

Dette var da merkelig. Her må enten 1) spørsmålet ha blitt misforstått/skrevet for dårlig, 2) tilfelle være at vi gjør andre ting enn folk flest her inne gjør i senga, eller så må 3) tidsoppfatningen og utholdenheten min på en eller annen måte skille seg fra de som til nå har svart.

Vi er glad i forspill, og det er alltid med. Men her tenkte jeg bare på tiden fra hvor han «putter'n inn», som Gorgonzola sa, til det sier «pang», ja.

Er dette en skryte-tråd?

Nei, det er ikke tilfellet. Men du har vel allerede bestemt deg, antar jeg. ;)

Skrevet (endret)

Synes et langt forspill er mye, mye viktigere enn en lang "penetreringsfase". En halvtime med sammenhengende ut-og-inn hadde nok blitt i meste laget.

Endret av Pet
Skrevet
Synes et langt forspill er mye, mye viktigere enn en lang "penetreringsfase". En halvtime med sammenhengende ut-og-inn hadde nok blitt i meste laget.

Kjenner jeg blir sår bare av tanken...... ja... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, nå har jeg ingen fast partner (for øyeblikket), men med exen varte selve penetreringsfasen max 5min, utenom hvis han hadde hatt alkohol innabords (- da derimot var det omtrent umulig for ham å komme i mål).

Med ONS og pulekompiser har det variert lite. En brukte knappe 2 minutter, mens de andre holdt på i "evigheter",... Må si jeg ble positivt overrasket av flere (ikke at det har vært så mange,..), da jeg alltid har hørt at "selve penetreringen varer noen få minutter".

Må nevnes at guttene det gjelder er "unge studs" i begynnelsen+midten av tyveårene.

Gjest Gjest
Skrevet

10 minutter, kanskje. (Greier oss med mindre også, men litt kos skal det jo være))Men før, da vi var mindre erfarne med hverandre kunne det ta 30 til 60 minutter. Man lærer seg knepene og det som skal til etter hvert, vet du ;)

Skrevet

Vitenskapelige forsøk...?

Det mest vitenskapelige du får til er å spørre folk. Om det skal være en vitenskapsmann tilstede, selv kun i form av kamera, eller om man må befinne seg i et forskningssenter eller noe sånt... det blir ikke særlig realistisk, og resultatene blir heller ikke pålitelige. Det beste man kan gjøre er spørreundersøkelser. Det er IKKE det samme som vitenskapelige forsøk.

Selv er jeg kjempefornøyd når jeg er i stand til å komme i løpet av fem minutter, siden jeg sjeldent greier det på mindre enn 20. Ofte får jeg ikke orgasme i det hele tatt, fordi vi begge er blitt "mette". Det samme gjelder når jeg runker. Det er sjeldent jeg bruker mindre enn 20 minutter.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jepp, og jeg tror ikke du finner NOEN menn som er ærlige og sier at de holder i under ti min.

jeg har kikket på klokka flere ganger ja, og ofte er det over på 3-4 minutter.

sad, but true.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Regner med at de som har forsket på dette har spurt en del mennesker og kommet fram til et gjennomsnitt. For noen tar det rundt 20minutter, for andre tar det rundt 2 minutter. Et gjennomsnitt på rundt 10minutter høres vel ganske riktig ut.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Når vi har drukket kan vi holde på i en evighet :ler: Men ellers så varierer det 2-15 min. Jeg tror vi er så flinke å hisse hverandre opp mange ganger, at vi begge kommer på noen få minutter. Om vi skal holde på en stund så må vi være forsiktige.

Gjest Gjest
Skrevet
Vitenskapelige forsøk...?

Det mest vitenskapelige du får til er å spørre folk. Om det skal være en vitenskapsmann tilstede, selv kun i form av kamera, eller om man må befinne seg i et forskningssenter eller noe sånt... det blir ikke særlig realistisk, og resultatene blir heller ikke pålitelige. Det beste man kan gjøre er spørreundersøkelser. Det er IKKE det samme som vitenskapelige forsøk.

Det er feil. Og med denne typen "spørreundersøkelser" blir det alltid feil.

Når du selv oppgir tid.....har du faktisk målt tiden, eller er det hvor lang tid du "tror" det tar?

Jeg vet om at det er utført flere forsøk hvor par tok med seg stoppeklokke når de skulle ha sex. Et av dem målte gjennomsnittlig penetrasjonsfase til å vare i 2,5 minutter. Det sier seg selv at noe ikke stemmer når folk "frivillige" spørreundersøkelser rapporterer tall som er 10-20 ganger høyere(som her på KG).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...