ceca Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har blandingshud, som trenger mye fukt. Har brut skin smoothing cream fra dermatolgica. Men den gir ikke huden nok fukt. Har fått noen prøver på Clarins, av en venninne, og lurer på om det er fett i disse, og om noen har prøvd dem? og hva synes ere da om de? Ønsker ikke fett, men kun fukt. Clarins - creme Desalterante Multi-Hydratante - creme de soins Multi-Hydratante, hydra-care moisturizer - serum, "anti-soif" Multi-Hydratante, thirst quenching hydra care serum - masque "anti-soif" Multi-hydratante, Thirst quenching hydra care mask Ceca
Gjest Lanyah Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Hei! Jeg har prøvd Masque "anti-soif" Multi-hydratante, Thirst quenching hydra care mask, den er KJEMPEGOD, du føler virkelig huden får fukt. Jeg bruker den gjerne etter en rensemaske, og sover av og til med den over natten! Anbefalt! (Jeg har fått anbefalt den av hudpleie, og jeg har kombinert hud, tørr\fet med urenheter). Kan jeg spøre hva du mener med fettfri? oljefri? :klø:
Gjest Tuppelure Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har hatt flere krukker med Creme Desalterante Multi-Hydratante, og synes at den er veldig god. Jeg har tendenser til litt tørr hud, og den funket som fjell på meg. Jeg aner ikke om det er fett i den, men som fuktighetskrem synes i alle fall jeg at den var veldig bra. Den gav ikke et "fett" inntrykk på huden min, hvis du skjønner, mer fuktig... Du kan jo høre med et parfymeri om det er fett i den, evt? I det hele tatt er jeg veldig fornøyd med ansiktskremene fra Clarins! Har to andre nå, som jeg også liker veldig godt!
Gjest Lanyah Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har også prøvd fuktighetskrem fra Clarins, husker ikke hva den hette, men den la mest vekt på å gi fukt til huden. Den var jeg også meget fornøyd med! Jeg synst produktene fra Clarins lukter så godt, og så har serien en passe pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå