Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 I følge enkelte burde jeg kontakte presten (har ikke spurt men vet/tror) Men presten ville kanskje knulla meg etter nærmere beskjedntskap? Politimannen ville også gjort det. Men jeg hadde ikke villet. Psykologen og... Likevel står det om prester, polity, osv. i media. Så hvem kan man prate med uten at det ender med sex???
Knurr Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Er ikke det opp til deg selv, da? ← Viljestyrke er undervurdert. Menn i uniform, vettu. Hmm. De har forresten uniform på Rimi også. Umulig sak med andre ord.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Det rinner meg i hu at jeg faktisk har hørt tale om kvinnelige prester, psykologer og politiansatte. Men det er kanskje bare et rykte...?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Det rinner meg i hu at jeg faktisk har hørt tale om kvinnelige prester, psykologer og politiansatte. Men det er kanskje bare et rykte...? ← Mulig de er lesbiske? :klø:
Knurr Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Antakeligvis både lesbiske og sexgale voldtektsforbrytere. Alle sammen.
Gjest LilSweetie Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Viljestyrke er undervurdert. Menn i uniform, vettu. Hmm. De har forresten uniform på Rimi også. Umulig sak med andre ord. ← Nja, jeg merker at jeg kan klare å stå i mot RIMI-uniformen...
Gjest BagLady Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 Nja, jeg merker at jeg kan klare å stå i mot RIMI-uniformen... ← KIWI derimot. Det er noe med den glorete kålgrønne fargen som gjør meg helt vill.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Jeg leste om en "sexprest" i Nettavisen for ikke så lenge siden. Undervurderte saker.
Gjest Miloine Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 KIWI derimot. Det er noe med den glorete kålgrønne fargen som gjør meg helt vill. ← I følge enkelte burde jeg kontakte presten (har ikke spurt men vet/tror) Men presten ville kanskje knulla meg etter nærmere beskjedntskap? Politimannen ville også gjort det. Men jeg hadde ikke villet. Psykologen og... Likevel står det om prester, polity, osv. i media. Så hvem kan man prate med uten at det ender med sex??? ← Det er opptil deg selv om det ender med sex! Dessuten alle tenker ikke i de baner, de fleste - aller, aller fleste er profesjonelle Vega, og prøver ikke å forføre deg i dtt sorgarbeide! Du vil prate, og de du prater med vil hjelpe! Har du opplevd så mye av dette at du føler at du ikke kan stole på noen?
Gjest BagLady Skrevet 12. juli 2006 #12 Skrevet 12. juli 2006 ← Haha, du kan le du, men jeg var på KIWI i dag jeg... Jeg sa "grrrrr" og blunket til han som satt i kassen. "Jeg må ha deg, du din lekre, kålgrønne mann"
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #13 Skrevet 12. juli 2006 Hva med RIMI-ansattes evnukkforening? http://www.rimislappfisk.no
Gjest Miloine Skrevet 12. juli 2006 #14 Skrevet 12. juli 2006 Hva med RIMI-ansattes evnukkforening? http://www.rimislappfisk.no ← Fikk ikke denne siden opp! Haha, du kan le du, men jeg var på KIWI i dag jeg... Jeg sa "grrrrr" og blunket til han som satt i kassen. "Jeg må ha deg, du din lekre, kålgrønne mann" ← Særriøst? fy flate..... Hva san da a? fikk du napp ell??? *undrende ????*
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. juli 2006 #15 Skrevet 12. juli 2006 Var det du som prøvde å sjekke opp meg da jeg stod i Mester Grønn-uniform også?
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #16 Skrevet 12. juli 2006 Fikk ikke denne siden opp! ← Noe av hensikten med evnukkeriets vesen er å ikke få den opp
Gjest BagLady Skrevet 12. juli 2006 #17 Skrevet 12. juli 2006 Særriøst? fy flate..... Hva san da a? fikk du napp ell??? *undrende ????* ← Han sa: "vil du ha pose på den?" Vet ikke helt om jeg forsto hva han mente jeg :klø: Var det du som prøvde å sjekke opp meg da jeg stod i Mester Grønn-uniform også? ← Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå