Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #1 Skrevet 25. desember 2002 Denne lo jeg godt av : En blond ung dame hadde akkurat blitt dumpa av typen og var skikkelig nedfor. Hun fant ut at livet var uten mening, så hun gikk ned på bryggene og langt ut på en utstikker. Hun stod der og samlet mot til hoppe i havet da en ung mann tok henne i armen og begynte snakke til henne. Han sa: Jeg er sjømann og skal seile til Amerika i morgen tidlig. Jeg skal smugle deg ombord i båten og ta godt vare på deg. Jenta var enig og den unge sjømannen smuglet henne ombord og gjemte henne i en livbåt. Hver eneste dag brakte han henne mat og de hadde vill og lidenskapelig sex. Dette pågikk i tre uker. En dag inspiserte kapteinen båten, og løftet på presenningen over livbåten der jenta gjemte seg. Han begynte straks å forhøre henne, og hun fortalte om den snille sjømannen som reddet henne og er så snill med henne. Kapteinen sa: Unge dame, dette er ferga til Nesodden! Fant den i en link som ble lagt ut her for ikke så lenge siden.
Gjest Donna Skrevet 26. desember 2002 #2 Skrevet 26. desember 2002 Ja det er jo ikke greit å være blondine *ler*......hehe grei unskyldning det om man tabber seg ut ...eller ikke vet svaret på noe man burde *ler*.....nei ........ikke ta meg for alvorlig ..... .........finnes forkjellige blondiner også da .. lille meg 2 som neeesten er blondine og derfor har lov å spøke litt med det
Kevin Skrevet 26. desember 2002 #3 Skrevet 26. desember 2002 Hehehe! Denne var morsom ja! Også ferga til Nesodden ja...
Gjest Virvel Skrevet 28. desember 2002 #5 Skrevet 28. desember 2002 *drar lua godt nedover ørene* Jeg er ikke blond så! Helt sant! *oppdager at en lys lokk stikker ut* ...oops..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå