Gå til innhold

Har barnefri

Anbefalte innlegg

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Høres vel litt ut som et merkelig problem, men vi har barenfri i en uke og foruten å gjøre praktiske ting som vi aldri rekker , tenkte jeg vi kunen finne på noe som man vanligvis ikke får tid til. Vi har akkurat vært på 2 ukers ferie, så vi har vært mye ute og spist og shoppet så det falt litt bort.

Foruten kino og ut og spise , er det noen som har noen gode forslag ?

på Forhånd TAKK ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta inn på hotell med spa en natt og få masasje sammen, mens dere holder hverandre i henda, det ser alltid så koselig ut på tv:)

eller dere kan ta dere en skikelig fest, invitere venner som dere ikke ser så ofte og bare kose dere med den viten om at dere kan sove lenge dagen etter:)

eller dere kan sitte på terassen eller en benk i en park og bare kose dere med hverandre og ikke gjøre annet enn å nyte hverandres selskap!

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje ikke så oppfinnsomt, men vi nyter lange morgener i senga, med sløv sex og kos, noe vi aldri kan gjøre når jentene er hjemme.

"Mamma, kjæm dokker snart?","Mamma, æ e sulten!"eller "Mamma; Lise og Trine lurt på om det va greit at dæm å spise frokost her?" er en vanlig start på dagen her i gården til vanlig, så forandring fryder! ;)

Og ikke la all tid gå til de praktiske tingene som er veldig greit å få unna når ungene ikke er hjemme! Jeg har en lei tendens til å ende opp med å fylle de barnefrie dagene med oppussing! Nesten hvert år når jentene er til faren i sommerferien maler jeg et rom (eller to...).Det er jo kjekt å få gjort slikt å, men i år satte sambo ned foten; nå skulle vi bruke tid sammen istedenfor å henge i hver vår gardintrapp i fjorten dager.....hehe.....

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Vi jobber begge to så dette var mer tenkt til kvelder og ettermiddager.

Gjest Gjest
Skrevet

være litt aktiv? jeg synes det er fint å gå turer i skog og mark, gjerne til en hytte som har serverving. mmm, nam, kake!

evt sykkelturer.

telttur ser jeg på som veldig romantisk da!

Gjest gjest1
Skrevet

Kva med å spele brettspel og drikke vin?

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Kva med å spele brettspel og drikke vin?

Joda, gode forslag men det kan vi jo gjøre når som helst.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gamle barna er, men det å kunne lese noe UTEN at små fingre skal stjele boka eller at noen skriker:Hjelp meg!, høres jo bra ut. Ha sex overalt i huset uten å være redd for at noen kommer tassende, lage rar mat som av de små håpefulle bare hadde blitt møtt av et "Æsj", gå ut og danse uten å tenke på å skaffe barnevakt, høre på musikk høyt uten å tenke på at barna kan våkne, ...

Skrevet

Inviter venner på grillings på fredag, og hold det gående til langt ut i de små timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...