abelille Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Har så lyst på hjemmelaget jordbærsyltetøy. Er det noe sted i Bergens området som har selvplukk på jordbær? Eller noe sted hvor de har billige bær til sylting?
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Har sett annonse i BT for selvplukk i Øystese, eller noe slikt. Er helt håpløs på geografien her i området når jeg kommer lenger vekk fra torvallmenningen enn ikea og lagunen...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 De har pleid å ha selvplukk på Stend (i Fana). Ellers så koster en kurv norske jordbør 9,90 på Safari (Vestkanten), men vær obs på at ikke alle bærene så like gode ut. Mener det er rundt 10 kroner kurven på Rema
abelille Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2006 Øystese i Kvam?? Det er vel ca 9 mil hjemmefra. Men jeg jobber midtveis, så det er et alternativ. Men dersom Rema har begynt å få rimelige bær, så er det et bedre ett!
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Men dersom Rema har begynt å få rimelige bær, så er det et bedre ett! ← Mener det stod at "tilbudet gjelder tirs-ons-tors" i gårsdagens BA, så løp og kjøp!
abelille Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2006 Jeg skjønner at jeg snart må begynne å lese aviser!! Må sikkert handle litt i dag uansett, så da får jeg muligheten. (Håper bare de ikke er utsolgt da)
Kelsey Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 På Rema kostet de også 10kr i går. Så jeg tror prisene er ganske billige overalt nå.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 På rimi har de jordbær til 10 kr kurven i dag.
abelille Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2006 Var innom Rema i går, og så på de billige bærene. De norske bærene er gode, men alle de norske jeg har sett i år har vært dårlige. Er det en usedvanlig dårlig bærsommer i år, eller er det slik at man får det man betaler for? Takk for tips forresten! Skal sjekke ut rimi sine også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå