Gjest 1111 Skrevet 22. juli 2006 #81 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvem vet hva alle utro ryktene har gjort med psyken til VB. Man skal ikke være så snar til å dømme andre mennesker. Synes virkelig synd på henne fordi hun ser verken frisk eller glad ut. ← Jeg er enig med deg. Det er jo uten tvil snakk om en spiseforstyrrelse, som fortsatt er en sykdom, og jeg syns det er feil at folk snakker så mye dritt om henne fordi hun er så mager og tydelig er syk. Det er synd på jenta, i mine øyne, og hun trenger ordentlig hjelp, ikke en gjeng med bedrevitere som "hater" henne fordi hun er mager og bruker enhver anledning til å kritisere henne. Tviler på at det hadde skjedd om hun f. eks sto fram med en spiseforstyrrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #82 Del Skrevet 22. juli 2006 Enig jeg også. Hun går med en flott holdning og det viser at hun har godtatt kroppen sin til en viss grad, selv om det er lett å se at hun sliter. Greit at hun er sjokkerende tynn, men er det det som skal til for å skrive en tråd på 5 sider? Vet jeg har skrevet mange innlegg selv, forresten. Så det trenger ingen smartinger å påpeke. Det virker som verden er ute etter å slenge dritt, være seg VB eller britney og hennes serie med babytabber. Jeg blir så lei når forsiden av VG prydes med sladder sladder og atter sladder! Og en annen ting, på spray var det en artikkel om buksene til Victoria. Under bildet sto det "Dette er den nye buksa for jentene. Vi håper derimot ikke at folk skal ha samme rumpe som Victoria" Hva faen er vitsen med sånn? Jeg hadde likt å se bilde av den som skrev slikt, om hun er så feilfri selv! Verden er full av drittslengende drittkjerringer! Jeg blir så sint jeg går nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 23. juli 2006 #83 Del Skrevet 23. juli 2006 synes det er bra at man ikke lengre promoterer kroppsiealer som gir jentene spiseforstyrrelser, og som ikke er fysisk heldige å prøve å oppnå når man ikke ser slik ut naturlig. Man trenger ikke slenge dritt til noen utansett hvordan de ser ut, men de som er naturlig tynne har i så mange år vært idealet. Selv om det er like få som er slik naturlig som de som er meget overvektige. Dvs maks 10%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juli 2006 #84 Del Skrevet 23. juli 2006 synes det er bra at man ikke lengre promoterer kroppsiealer som gir jentene spiseforstyrrelser, og som ikke er fysisk heldige å prøve å oppnå når man ikke ser slik ut naturlig. Man trenger ikke slenge dritt til noen utansett hvordan de ser ut, men de som er naturlig tynne har i så mange år vært idealet. Selv om det er like få som er slik naturlig som de som er meget overvektige. Dvs maks 10%. ← Helt enig! Å uansett hvordan man ser ut, så fins det noen som syns at akkurat det er pent! Noen syns det er deilig med litt å ta i, andre syns det er pent med veldig slanke jenter... Resten liker de som er mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amilia Skrevet 23. juli 2006 #85 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg er 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #86 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg er 56 ← Nå skal du høre her, amilia: Du er et ulykkelig menneske. Du veier for lite, og dette er grunnen til depresjonen din. Du er verdt mye mindre enn oss mennesker med mer kjøtt på kroppen, og det skal du bare finne deg i! Ser dere hvor idiotisk og ikke minst stygt det er å si ting som dette? Enkeltpersoner eller mennesker i forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amilia Skrevet 23. juli 2006 #87 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg klarer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #88 Del Skrevet 23. juli 2006 Sikker? Går det bra? Kvinnfolk er ondskapsfulle flyvedyr fra hell når de skriver slikt >:--(/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amilia Skrevet 23. juli 2006 #89 Del Skrevet 23. juli 2006 Trives godt med å være tynn, jeg. Andre kan jo mene hva de vil, men så lenge jeg har det bra så er jo livet flott ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #90 Del Skrevet 23. juli 2006 Jupp! Bedre det enn å ligne på drew carey ;D http://content.answers.com/main/content/wp...-Drew_carey.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amilia Skrevet 23. juli 2006 #91 Del Skrevet 23. juli 2006 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laini Skrevet 23. juli 2006 #92 Del Skrevet 23. juli 2006 78cm er 174 høy og kunne GOD tatt av noen kg ja! En periode der jeg var meget fornøyd var jeg 70-72 cm og hadde jeg klart det hadde jeg sikkert vært så sinnsykt fornøyd at jeg kun hadde digget meg selv hele dagen og stått naken foran speilet Vel og merke med fronten inn da for baksiden har helt andre problemer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 24. juli 2006 #93 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg tenker som så at jeg trener mye og spiser sunt, så da har jeg vel den kroppen det er meningen at jeg skal ha. Jeg e'kke no badedraktmodell, og det er forsåvidt helt greit Men... så tror jeg egentlig at jeg legger merke til en masse imperfeksjoner og sånt som andre ikke ser. De sier jo det (de som liksom skal ha peiling på sånt) at man legger merke til de mest negative tingene når man ser på seg selv, og det mest positive når man ser på andre. Satser på at jeg ser bedre ut i andres øyne enn i mine egne:danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #94 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvor måler man rundt hoften? Der man er størst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 25. juli 2006 #95 Del Skrevet 25. juli 2006 Victoria Beckham er ikke et av mine idoler...jeg synes hun virker (ut fra media og bilder) simpel, overfladisk, harry og lite hyggelig. Jeg ville heller ikke ønsket henne som mor... Puppene hennes ser unaturlige ut i forhold til kroppen, og det trekker ned sexappealen hennes. Sure kjerring, er hva hun er. ← Nå har jeg faktisk møtt Victoria en gang i tiden og kan opplyse om at hun var veldig koselig. Veldig varm og imøtekommende og med skikkelig selvironi og evnen til å le av seg selv. Men som hun selv sa, alt jeg gjør blir feil. Media har lagd et bilde av meg som ikke stemmer, men folk må jo tro hva de vil. Men at det er enkelt å være fru Beckham tror jeg ikke at det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. august 2006 #96 Del Skrevet 9. august 2006 I et intervju sa VB at hun ikke smiler når hun ble tatt bilde av på gaten, for hun syntes det virket så "Juhu, her kommer jeg og jeg er stjerne og her er alle paparazziene for å ta bilde av meg!" (Mine ord, da, men meningen er den samme). Liker ikke å lese stygge ting om noen, ei heller kjendiser, men å forvente annet enn sladder fra VG var vel å ta i, Towelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå