Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Huffda, Posh ser jo ikke akkurat så bra ut. Ønsker ikke å se slik ut. Men jeg skal nok uansett måle meg i kveld. Bare for å se liksom.. :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

--så lenge kunne jeg vente.. Jeg er slank altså. Bruker 36/38 i str og synes vel at jeg er akkurat passe. Men jeg er lang fra ms Becks.. Var 72 jeg..

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg er 77 cm rundt midja. I tillegg har jeg små pupper og liten rompe, så jeg er ganske feil dimensjonert :(

Skrevet

Jeg er 77 cm rundt midjen. For et år siden var jeg faktisk 103 cm rundt midjen, da var jeg feit da.

Håper på og miste en 10 cm til og, men vil ikke bli noe beinrangel heller.

Skrevet

Syns ikke midjen hennes er hårreisende smal. Min er rett rundt 60 cm, og den er helt ok.

Gjest gjest1
Skrevet

65 cm her. Gid kor feit no må eg på slakakur! :hakeslepp:

Skrevet

Da jeg leste den artikkelen lurte jeg på om det ikke var noe feil i den. På den ene siden hadde hun visstnok et midjemål på 57 cm (smalt, men ikke så lite tatt i betraktning hvor ekstremt anorektisk hun ser ut). Samtidig stod det at det aldri hadde blitt produsert bukser som var så smale i livet, eller noe i den duren. Og Beckham pleier jo å gå i rimelig rette bukser, så hvis det betyr at hun er ca 57 cm rundt hoftene er det jo virkelig fare på ferde. Og jeg synes det rimer mer med hvordan hun ser ut. Dama ser overhodet ikke bra ut, og hun ser heller aldri glad ut. Jeg tror hun må ha det forferdelig...

Skrevet

Stoooor forskjell på å være 57 cm i midjen og 57 cm rundt hoftene...

Gjest gjest1
Skrevet

Dette må jeg sjekke ut. Hvor måler man hoftene? Der rumpa er tjukkest? (og jeg skal liksom ha gått på tekstil og design..)

Gjest Gjest
Skrevet
Da jeg leste den artikkelen lurte jeg på om det ikke var noe feil i den. På den ene siden hadde hun visstnok et midjemål på 57 cm (smalt, men ikke så lite tatt i betraktning hvor ekstremt anorektisk hun ser ut). Samtidig stod det at det aldri hadde blitt produsert bukser som var så smale i livet, eller noe i den duren. Og Beckham pleier jo å gå i rimelig rette bukser, så hvis det betyr at hun er ca 57 cm rundt hoftene er det jo virkelig fare på ferde. Og jeg synes det rimer mer med hvordan hun ser ut. Dama ser overhodet ikke bra ut, og hun ser heller aldri glad ut. Jeg tror hun må ha det forferdelig...

Sant, så sant. Det stemmer nok det du sier, jeg synes ikke det hørtes så "sykt lite" ut, selv om det er lite.. At det er hoftemålet er nok heller nærmere sannheten, hun er jo forholdsvis lav i tillegg, er hun ikke? Og sykelig tynn..

Gjest -eline-
Skrevet

57 cm i midjemål er da ikke så lite det... Jeg er langt fra en Victoria Beckham i kroppen, har et midjemål på 68 cm sist jeg målte, mitt problem er bare at jeg er veldig mye større over magen i forhold til midja. :sjenert:

Skrevet
Dette må jeg sjekke ut. Hvor måler man hoftene? Der rumpa er tjukkest? (og jeg skal liksom ha gått på tekstil og design..)

Er vel der hoftene er bredest. Men det er vel kanskje der rumpa er tjukkest også? Akkurat det har jeg egentlig ikke tenkt så mye på... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja jeg tror det.. der var jeg 97, og jeg kan ikke tro på at vb er 57 rundt der. Jeg er ikke stor selv (tror jeg høhø) og bildene jeg har sett av henne viser jo at hun har midje. Det er ikke alle som klarer å få hofter så store som fjell, og det virker som mange på kg dømmer folk utifra hoftemål :sur:

Skrevet

*også måle* ...Hmm...Har 103 rundt hoftene, jeg. Synes det passer til resten av meg. Gusje, som jeg hadde sett ut hvis de var 57cm :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Tilogmed mannfolk går vel ikke så rett ned fra magen til hoftepartiet? Nei dette er lureri på høylys dag!

Skrevet
Tilogmed mannfolk går vel ikke så rett ned fra magen til hoftepartiet? Nei dette er lureri på høylys dag!

Tror du det er en tulletråd? ;)

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette MÅ absolutt VÆRE en tulletråd!!

Gjest Gjest
Skrevet

Wow, hun må ha en jerndisiplin!

Selv elsker jeg god mat og rødvin, og er ca. 80 cm rundt livet, og bruker str. 38 i alle klær (M).

Victoria Beckham er ikke et av mine idoler...jeg synes hun virker (ut fra media og bilder) simpel, overfladisk, harry og lite hyggelig. Jeg ville heller ikke ønsket henne som mor...

Puppene hennes ser unaturlige ut i forhold til kroppen, og det trekker ned sexappealen hennes. Sure kjerring, er hva hun er.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg er firkantet fra magen og ned til lårene jeg, eier ikke hofter og har altfor mye mage (men midje har jeg dog...) :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er firkantet fra magen og ned til lårene jeg, eier ikke hofter og har altfor mye mage (men midje har jeg dog...)  :sjenert:

Samme her! Har stor mage, ingen hofter og midjen går i ett med lårene. Er 78 cm rundt livet/midjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...